ik was 36 weken en 5 dagen zwanger ons kindje overleed

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik was 36 weken en 5 dagen zwanger
alles ging heel goed de helen zwangerschap lang
tot dat ik heel erg pijn in mijn buik kreeg
wij dachten dus dat de bevalling was begonnen
tot dat ik bloedverloor  toen dachten we nog nou misschien de bloedprop
wij de verloskundige gebeld   en ik moest gaan liggen
10 min en ze was er  ze wou het hartje horen
maar geen gehoor we moesten acuut naar het ziekenhuis
naar de gynacoloog in het ziekenhuis werd er een echo gemaakt
en hij zei het is niet goed jullie kindje is overleden
de placenta heeft losgelaten en hij is gestikt in mijn bloed
maar de bevalling was wel op gang gekomen hij wou komen maar de placenta kon het niet aan hij is veder gezond ik heb het er zo moeilijk mee
toen kreeg ik te horen dat ik nog gewoon moets bevallen
ik ben 1 liter bloed verloren   en 25 tot 30 buisjes hebben ze afgenomen
om te onderzoeken ik ben dus bevallen 24 juli om 2.18 snachts
johfaany is 28 juli begrafen
wij hebben besloten om het opnieuw te proberen
omdat alles klaar staat wij willen het heel graag
maar ik ben  best bang omdat ik nu weet dat de zwangerschap ook op het einde heel verkeert kan gaan
ik sta nu wel onder het ziekenhuis alles onder controlen en ik
wordt streng in de gaten gehouden als ik weer zwanger ben
we zijn er mee bezig en ik hoop dat het allemaal goed komt
ik heb het er heel moelijk mee

Dag meid,

Het is ook niet niets wat je mee hebt gemaakt. Alles staat klaar en dan gaat het mis. Een vriendin van mij heeft dat in een eerder stadium gehad zij was 20 weken en met 15 weken is het kindje overleden. Ze heeft het er erg moeilijk meegehad, 2 maanden later was ze zwanger van mijn petekindje.

Maar ze heeft heel wat tijd nodig gehad (en nog) om het te verwerken. Ik heb afgelopen donderdag positief getest en nu verlies ik bloed vanaf zaterdag, echt helderrood, dat voospeldt ook weinig goeds. Ik heb al veel verdriet, kan me niet eens voorstellen hoe jij je voelt.

Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn.

Groetjes
talke

tjee meid!!

pfffffffff...ff slikken hoor....tuurlijk heb je het er erg moeilijk mee!!! Ik lees het alleen maar en ik vind het al ontzettend erg!!

Mijn zus heeft helaas hetzelfde meegemaakt als jij, dus ik heb het wel van heel dichtbij meegemaakt...zij kreeg bij week 36 ontzettend pijn....geen bloed maar toch...gyn. gebelt, spoed ziekenhuis en ook zij kreeg te horen dat Kindje overleden was....ontzettend!!! ook zij moest gewoon bevallen va haar dode meisje Anniek...ik heb haar hadn vast gehouden en gezongen, wat was dit erg! ze hebben Anniek onderzocht maar niks kunnen vinden, ze zeggen wiegendood in de buik...ook begraven, zon klein kistje is niet natuurlijk...ook zij wilde het opnieuw proberen, en ze was meteen de maand erop zwanger...zij werd ook heel erg in de gaten gehouden zeker bij de 36 weken. zij kon het toen niet meer aan en ze hebben haar weeopwekkers gegeven en nadine is gezond geboren!! Ze heeft nu dus een gezonde meid maar ook zij heeft de hele zwangerschap in de stress gezeten, heel erg te snappen natuurlijk!!!

Ik wesn je heel veel sterkte en heel veel succes met het plaatsen van je verdriet. Geef de moed niet op om een gezond kindje te krijgen, mijn zus is er een voorbeeld van!! neem de tijd om te rouwen en wanneer jullie er weer aan toe zijn weer te gaan voor een kindje...

ik denk aan je en leef mee,

liefs sweety (6w4d zw)

lieve janet is bij mij ook gebeurt mijn planenta liet ook los ik was 40 weeken en 3 daagenikkreeg een keizersnee ze heeft nog 8 uur geleeft als je wil praaten kan je naar www.verlorenvlinders.nl of je heb ook een email list op www.lieveengeltjes.nl daar vind je heel veel steun verlooren vlinders is een chat box voor moeders dieeen verlies heben mee gemaakt   en die weer zwanger wilen worden ook maar je zegt dat je weer zwanger wil worden ja ik snap dat wel wou ik oook maar ik heb een half jaar gewacht want je lichaam is er nog niet aan toe he je moet het even zijn tyd geven en ook geestelijk al hoop ik wel dat je snel zwanger ben maar je moet ook eerst het verlies van je ee kindje beetje verwerken wat het is niet niks he wat je heb mee gemaakt ik weet wat je voel nu bij mij is het nu bijna 9 maanden geleeden en ik ben nu in me 3 maand om weer zwanger te worden als je wil praaten kan ik je me email geeven ik hoor het wel van je liefs jolanda

hallo

heel erg bedankt ik denk zelf ook   als ik 36 weken ben
dat ze mijn ook ween opwekkers geven want ik zit nu al in de strees tewijl ik tot nu en toe nog niet weet of ik zwanger ben
ik blijf in iedergeval nu hier op dit form ik zat eerst in het augustus form
maar voor dat ik zwanger was van johfaany zat ik hier ook al

Hoi Jeannet,

Jeetje meis. Wat vreselijk voor jullie.
Wat al eerder werd gezegd: neem goed de tijd om te rouwen.
Want dit is niet niks.

Veel sterkte!

Liefs, Nadine.

tjee meid
ik weet niet wat ik moet zeggen.

Wat ontzettend erg voor je! en voor je mannetje natuurlijk.
Knap hoor dat je zo weer op dit forum gaat. Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben. Ik wens je alle geluk en succes voor de volgende keer. Klinkt een beetje plat maar is niet zo bedoeld

liefs daan

hallo
jolanda je kan me toevoegen op je msn
jeanmarriet@msn.com   praten is natuurlijk altijd fijn !

Terug
Bovenaan