Ik was al niet zo een ster in rekenen en cijfers. Verdorie volgens mij heb ik iets stoms gedaan!!!

A

Anoniem

Guest
Ik weet gewoon niet wat mijn cyclus is ineens...ik ging altijd uit van een cyclus van 21 dagen en 7 dagen ongesteld is 28.

Op babybrabbel.nl heb ik mijn data's uitgerekend. ik dacht op basis van 21 dagen maar dit nlijkt dus 28 dagen te zijn maw. AAAARgh ik ben in de war.

Toen ik de pil slikte, slikte je 21 dagen lang dan werd je ongesteld en dat nam zo'n 5t/m7 dagen in beslag. Wat heb ik nu een cyclus can 21 of 28 dagen...?......

Groetjes, een wel hele hele heeeeele domme Aicha.

Grrrrrrrrrrr!!!

je menstruatie hoort bij je cyclus,28 dagen dus.wat ook wel handig is,is een persoonlijke vruchtbaarheidskalender.ik heb m uitgeprint,volgens mij van www.predictor.nl maar  dat weet ik niet meer zeker.

Hoi,

1e dag van menstruatie is ook dag 1 van je cyclus, dan begin je dus met tellen...
Je telt tot de volgende menstruatie.

Gemiddeld is een eisprong ongeveer 14 dagen voor je menstruatie. Als je een cyclus hebt van 28 dgn is je eisprong waarschijnlijk op dag 14 van je cyclus.

Doei doei

Op babybrabbel kun je een 'vruchtbaarheidskalender' invullen... hoef je zelf niet te rekenen!

Terug
Bovenaan