Ik was er nog wel !!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden,

Ze gunnen het mij toch nog wel eens, dat ik hier op het forum mag komen. Iedere keer proberen om erop te komen, kom ik er elke keer niet op i.v.m. refresh uw browser. En het de laatste tijd onwijs druk gehad vandaar dat jullie mij nu lezen. Ik heb avonddienst. Dus s'nachts op de been. Ik dacht, laat ik het weer eens proberen, het is alweer zo lang geleden.

Maar hoe is het met jullie allemaal ??? Wie zijn er inmiddels allemaal zwanger ???? Ik hoop een heleboel van ons !!!!!! Wie wil mij even bijpraten ???? Heb zoveel gemist !!!!! Ik baal daar ontzettend van !!!! Ik zit nu even lekker te schelden achter de computer, moeten jullie je niets van aan trekken. Met mij is alles goed. Ik heb 18 okt. mijn NOD. Dus ben lekker aan het klussen. Ik heb mijn manlief al gewaarschuwd dat ik hem dinsdagnacht wakker maak, dan moet hij volop aan de bak. En donderdagnacht weer. Dus hij heeft het advies gekregen om vroeg naar bed te gaan deze week. Ik hoop snel wat van jullie te horen !!!!!

Heel veel liefs Biaggi

Hallo Biaggi,

Vorige week was een 'onwijs' vruchtbare week, kijk maar eens op de NOD- lijst. 7 dames zwanger, dat is elke dag 1, knap van dit forum, he. Als dat zo doorgaat, is straks hier iedereen foetsie!!!

Grappig dat jij je man mag wakker maken 's nachts, ik zou dat kunnen proberen, maar dan moet ik een kanon of zo gebruiken, zo vast slaapt mijn vriend... Maar, ik werk dan ook niet s' nachts... Mag ik vragen wat voor werk je doet?

Succes,
Erika

PS: Ik heb de tip van iemand op het forum gebruikt: ik heb de site bij mijn favorieten gezet en nu heb ik nooit meer problemen...

Hoi Erika,

Hopelijk kan ik inderdaad de 18e ook melden dat ik zwanger ben. Ik werk op een kazerne van de landmacht. Dus s'avonds sta ik in de bar. Alleen deze week hoor. Het wisselt af. Volgende week sta ik weer in het restaurant.

En wat betreft dit forum in de favorieten zetten ??? Dat heb ik al sinds januari dit jaat maar toch blijf ik problemen houden.
Bedankt voor je reactie !!!

Veel liefs Biaggi

Hoi Biaggi,

Leuk dat je er weer bent! Raar zeg, dat het zoveel problemen geeft ondanks dat je het forum in je favorieten hebt gezet. Heb je wel deze pagina erin staan, en niet alleen de homepage? Ik heb ook zelden nog problemen sinds ik het in mijn favorieten heb. Misschien scheelt het als je adsl hebt in plaats van een modem?

Spannend weer, hè! Ik denk dat mijn NOD ook de 18e is. Ik heb 'm nu op de 21e staan, maar mijn eisprong was drie dagen te vroeg (namelijk gisteravond), erg hè :)). Maar voor de zekerheid laat ik 'm toch maar bij de 21e staan.

Nou, veel sterkte voor je vriend deze week, haha!

Liefs, Inge

Hoi Inge,

Zullen we dan maar samen duimendraaien ???? Ik ga zeker weer proberen om hier zo vaak mogelijk te komen !!!! Ik mis het toch wel !!!

Liefs Biaggi

Ja, dat lijkt me gezellig! Ik ben er ook niet meer zo veel als eerst, want ik werd een beetje gek van mezelf. En ik was ook een beetje depri de laatste maanden, had helemaal geen zin meer in het zwangergedoe. En ook niet om te lezen dat anderen wel zwanger zijn. Vond ik weer erg slecht van mezelf, want ik gun het echt iedereen. Maar ja, we zijn allemaal mensen,niet waar. Maar goed, we houden het bij, toch?

Doe jij nog iets om je eisprong in de gaten te houden, temperaturen of ovulatietesten? Ik kon 'm de laatste maanden niet meer zo duiden (voorheen voelde ik 'm altijd heel duidelijk, precies op dag 10). Ik had het idee dat hij pas tussen dag 12 en 14 kwam, de laatste tijd. En nu kwam het dus gisteren al, heel duidelijk, op dag 9! Echt mazzel dat we de dag ervoor weer begonnen waren met klussen, pfoeh! Het geeft me een goed gevoel dat we deze maand in ieder geval op het juiste moment waren.

Ik zal aan je denken, dinsdag en donderdagavond, hihi! Een beetje zoals Amélie in de film: hoeveel mensen zouden er op dit moment een orgasme hebben? Hahaha!! Veel plezier!

Inge

Terug
Bovenaan