ik was even blij

A

Anoniem

Guest
goedemorgen allemaal,

ik had zaterdag mijn nod en de hele dag niets ben anders nooit overtijd dus ik dacht morgen testen zondag morgen nog steeds niets ik blij samen met mijn man een test en jahoor possitief 2 streepjes na 24 rondes dan echt zwanger hellemaal in de wolken natuurlijk maar tegen 12 uur in eens hevige krampen en werd ik ongesteld wat een k*t dag gehad wel raar eerst positief getest en dan toch ongi wie heeft dit ook gehad
we gaan nu naar ronde 25 dus ik ga even afstand nemen van het forum ben er teveel mee bezig als ik weer nieuws heb dan zullen jullie me zeker zien

liefs ineke

Jeetje wat een teleurstelling moet dit voor je zijn...... Ik kan je geen raad geven, want ik heb het nooit gehad. Wens je sterkte meid.

Liefs Suusje

hoi,ineke

wat is dit naar zeg voor je,
ik heb wel eens gelezen dat het kan zijn dat je wel een bevruchting heb maar geen goede innestelling waardoor je lichaam wel het zwangerschapshormoon aan maakt maar je het vruchtje wel kwijt raakt via je menstruatie doordat deze niet is ingenestelleld.
dus een test geeft positief aan maar je bent niet echt helemaal zwanger.
dat dit nou moet gebeuren vind ik echt rot voor je
maar het gaat echt wel een keer lukken
hou de moed er in en misschien help een beetje afstand inderdaad wel
groetjes jook

Ineke,
Ben het met het verhaaltje van Jook eens. Het is denk ik een hele vroege miskraam, die je, als je niet getest zou hebben, ook niet gemerkt zou hebben. Maar geef het nu niettemin wel een goed plekje he. Het blijft toch een klap op 1 dag van het ene uiterste van je gevoel naar het andere.

Liefs,
Daan

Jeetje wat balen zeg !!
Ronde 25  dat is niet niks zeg.
Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn.
Liefs Rene

Hoi Ineke

Wat een vreselijke dag dan zeg. Ik kan me voorstellen dat jullie even wat op adem moeten komen, dus heel veel sterkte en geef het een plekje.

Ik hoop echt dat jullie binnenkort definitief goed nieuws hebben.

Sterkte
Carina

Terug
Bovenaan