Ik was overtijd.... Depri....

A

Anoniem

Guest
Lieve lezers,

Ik voel me echt beroerd.... We waren 4 dagen overtijd en gistermiddag dan toch nog full-pull ongi geworden. Ik zit er even helemaal doorheen. Sorry hoor, maar ik wil het even van me af schrijven. Misschien dat dat helpt. Vanaf afgelopen donderdag voelde ik me ook echt zwanger. Misselijk, veel plassend, mijn buik die trok, en noem zo maar op. Mijn temperatuur bleef hoog en ik voelde me geweldig alsof ik de hele wereld aankon. Nu niet meer, want gistermiddag toch nog ongie geworden....

Zelfs mijn schoonmoeder had hele goede hoop omdat ze vond dat ik afgelopen zaterdag helemaal straalde bij een feest. Zij had dus erg goede hoop en ze wist eigenlijk niet veel van mijn cyclus af.

Eergister (dinsdag) zijn we trotse oom en tante geworden van Thijs, zoontje van de broer en schoonzus van mijn man. Heel raar en dubbel, maar Thijs heeft in die korte tijd toch een heel mooi plekje verovert. Gisteravond gingen we weer op kraamvisite natuurlijk. Ik had net mijn man gesproken en gezegd dat ik ongie was geworden en had dus geen beste stemming, maar volgens mij slaagde ik er toch goed in. Totdat mijn zwager, kersverse papa, vroeg hoe het met me was. Ik natuurlijk met mijn opperbeste glimlach zeggen dat het goed met me ging, maar toen zei hij dat dat volgens hem niet waar kon zijn. Mijn schoonmoeder had hem dus al geïnformeerd. Tja, toen kwam het dan toch los. Ik baal er nog steeds van, omdat ik vind dat mijn verdriet op de tweede plaats komt bij zo'n mooi, compleet en perfect kindje. Nu baal ik dus nog harder dat ik me heb laten gaan. Ze zeggen wel dat het niets uitmaakte, maar ik geloof dat ze toch echt andere dingen hebben waarover ze zich druk moeten maken in plaats van mij.

Ik denk dat ik maar effe stop met typen, want het is volgens mij geen leuk verhaal meer geworden.

Nou, dikke kus,

Silvy

He Silvy,
Natuurlijk voel je je beroerd, dat snap ik best. Ik kan me goed voorstellen dat je je al een beetje zwanger voelde en dan is het echt kl*te als je toch ongi wordt. En zo'n neefje is natuurlijk heerlijk maar de timing is voor je gewoon even niet zo lekker.
Baal maar even flink en daarna lekker genieten van je nieuwe neefje.
Succes Juup

Balen zeg. Maar ik weet zeker dat ze het niet erg vinden dat je je hart hebt gelucht. Juist nu zouden ze het begrijpen!

hallo,

wat jij schrijft komt mij heel bekend voor...alleen is ons neefje twee maanden terug geboren ( zus van mijn vriend) ik was ook zo'n 4 dagen overtijd en ik was ook overtuigd...nu is het raak!! maar nee...gisteravond bruine afscheiding(sorry) en hoppa vanmorgen kwam de rest! en heb nu erg ongi pijn! ik heb besloten om de komende tijd even rustig aan te doen! even afstand doen!

maaar meid..onze tijd komt ook...alleen daar verandert op dit moment ons gevoel niet van!

liefs Wilma

Wat een lieve reacties allemaal. Fijn om ze te lezen. Wilma, ik heb jouw verhaal ook helemaal gelezen, maar kon nog even niet daarop reageren, sorry. Ik herken ook veel in jouw verhaal. Wij zijn ook al vanaf maart bezig en gaan nu ronde 7 in.

We zitten er toch ook aan te denken om een bezoekje aan de huisarts af te leggen, omdat we het lang vinden duren, ik vorige mand mijn ei heb gemist en ik deze maand overtijd was. Ik ben nu gewoon effe depri, maar misschien is dat morgen wel weer anders. Ik ben in ieder geval wel erg blij dat ik deze week een weekje vrij had, dus dat ik nu gewoon mezelf kan zijn (tenzij de bouwvakkers weer op de stoep staan, want we zijn een aanbouw aan het zetten en we zijn zelf een slaapkamer boven aan het splitsen in 2 kamers).

We zitten er even doorheen en we zijn erg aan het twijfelen of we naar de huisarts moeten gaan of niet. Eigenlijk kan dat pas vanaf een jaar, maar de huisarts heeft vorige maand tegen me gezegd (toen ik mijn eisprong heb gemist) dat ik zo een verwijzing kon krijgen. Maar ja, dan kom je daar aan bij de gyn en dan lachen ze je denk ik zowat in je gezicht uit als je daar komt van, ik ben 23, wil dolgraag een kindje, maar we zijn nog maar 7 maanden bezig... Heeft iemand enig idee wat jij zou doen?????

Kus,

Sil

Lieve Sil

Ik wil maar niet weer hier mijn hele verhaal gaan schrijven dus zal ik je vertellen: het staat bij het "dipje van Wilma".

Ook ik begrijp precies hoe je je voelt.
Maarre, laat je niet kisten, ga gewoon naar je ha en doe waar je je goed bij voelt.

Dikke kus en sterkte, Annet

De huisarts kan ook al wel wat.
Ze zullen je eerst vragen om 2 mnd te temperaturen zodat ze kunnen zien of je een eisprong hebt en ze kunnen alvast het zaad van je vriend laten onderzoeken.

Misschien is het goed om eerst te tempen omdat je anders waarschijnlijk toch weer 2mnd naar huis wordt gestuurd.

Op www.vruchtbaarheid.org staat veel interessante info.
(door het tempen bleek dat ik met een 28 dagen cyclus al op dag 11 mijn ei had)

Terug
Bovenaan