Ik weer

Onze zoon, Nathaniel is bezig om zindelijk te worden, wat overdag heel goed gaat. Vannacht werd ik wakker door Nathaniel hij riep: Mama ik moet plassen. Toen hij plaste, zag ik ineens de rode zee tussen mijn benen.

Hoewel ik wist dat ik niet zwanger was, qua gevoel, moest ik toch huilen en voelde me heel verdrietig.
Ik was toch stiekem gaan hopen dat ik wel zwanger was. Na een paar dagen overtijd is dat ook niet zo raar.

Mijn temp. was dan vanmorgen ook 36.3.
Wat ik wist dat het die temperatuur zou zijn, aangezien ik een paar dagen geleden er al over gedroomd had.
Nog steeds ben ik een beetje teneergeslagen, maar weer een nieuwe maand, dus nieuwe kansen.

Bedankt voor al jullie steun.

Liefs Tatjana
 
Lieve Tatjana,
Klote voor je, elke keer hoop je er toch weer op en vooral als je dan nog overtijd bent ook. Kan heel goed begrijpen dat je je eigen verdrietig voelde. Maar weer flink klussen deze maand en ik zal voor je duimen dat het dan dit keer wel raak is. Veel succes!!

Liefs Henriette
 
hoi tatjana,
ik kan me goed voorstellen dat je heel erg aan 't balen bent... maar alvast SUUUUUUUUUUPERveel succes voor de volgende ronde!!
liefs,
Kaat
 
Lieve Tatjana,
O wat klote zeg. Elke dag als je meer overtijd bent ga je ook steeds meer hoop krijgen. Het komt dan toch hard aan als je het tegendeel bewezen ziet.
Ik wens je in ieder geval heel veel succes in de volgende ronde!!!

Liefs, Ank
 
Lieve Henriette, Kaat en Ank,
bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Ik heb me er weer doorheen geslagen vandaag.

Ik ben weer in slaap gevallen na de meting en werd na een uur weer wakker, heb toen weer gemeten en toen was hij 36.8. Is dat nou raar of niet???

In ieder geval ik blijf doorgaan met plezier. Wat moet ik anders, toch?
 
Terug
Bovenaan