A
Anoniem
Guest
<p>Hallo allemaal,</p><p>Wie heeft er ook zo'n drama cyclus? Ik weet niet meer wat ik moet voelen. Komt ie, hou je vast hoor. Januari 2017 ben ik gestopt met de pil na 'm zo'n 16 jaar geslikt te hebben. Ik kreeg al snel een menstruatie die bijna 2 weken duurde en 2 weken erna nog 1 van een paar dagen. Begin Maart bleek ik zwanger maar ging ook weer snel mis (een miskraam na een week of 6). In Mei bleek ik opnieuw zwanger met maar 1 menstruatie ertussen. Hartstikke fijn natuurlijk. Afgelopen Januari een prachtige dochter gekregen. Gewacht tot m'n menstruatie uit zichzelf kwam en weer aan de pil gegaan. Nu ben ik van 13 tot 18 September ongesteld geweest en daarna geen pil meer geslikt. We hebben 1 keer (onveilig) sex gehad. Mijn volgende menstruatie zou ergens rond 11 Oktober moeten komen, maar ik weet geen cyclus dus of dit klopt geen idee. Ik heb nu al een paar dagen flinke krampen hier en daar. Maar nu alweer ongesteld worden dat is wel snel, ben er net vanaf. Ik weet echt helemaal niks dus.. Iemand ervaring mee? We zijn trouwens opnieuw gestopt omdat een tweede kindje heel erg welkom is. We hebben geen haast dus we zien wel zeg maar. Groetjes! </p>