ik weet alles hoor!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
ik wou dit jullie niet onthouden zelf vondt ik het zo leuk!!
mijn zoontje ( 4 jaar ) wou computeren maar ik zei mamma wil eerst even op zwanger.nl kijken dat is goed hoor zei hij. Dus ik zei wat is zwanger zijn dan? toen antwoorde hij dat is als je puisten hebt!!! ik weet alles hoor!
Nou ik moest er zo om lachen leuk he hoe kinderen denken.

groetjes,
marike 2e kindje 16 weken zwanger

Ha ha ha erg leuk hoe kinderen reageren!!!!!!
Ik was met mijn collega en haar 3 jarige dochter aan het shoppen. Mijn collega had aan haar dochter vertelt dat we kleren voor de baby moeten kopen.
Maar toen het haar te lang duurde zei ze luid en duidelijk in de winkel: Stomme baby!
Ik moest er hard om lachen! Kinderen zijn goud eerlijk!

Ik had mijn zwangere collega zo'n eierdoosje met 6 paar sokjes cadeau gedaan.
Ging ze met haar 2 jarige een eitje koken en die kleine weet: mama is zwanger, ik moet helpen.

'Ik pak de eitjes'. zei ze.
En weg was ze, terwijl de koelkast toch achter haar stond.

Komt ze terug met het doosje sokjes!!
Ze snapte al niet wat de eieren in de babykamer deden, maar ze wist ze wel te vinden!!!

Mijn dochter van 3 vroeg zich af waar de baby eruit zou komen, misschien uit mijn navel? Maar na veel doorvragen heb ik haar toch maar verteld dat er een gaatje tussen mijn benen zit waar de baby uit komt. 'Nee joh, daar komt toch poep uit,' zei ze grinnikend....

Leuk he die reacties van kids.
Ik sta zelf voor de klas en vertelde in de kring dat mijn kindje nu ongeveer 30 cm is. Zegt een jongetje: da's net zo lang als mijn lineaal. Dus hij pakt zijn lineaal en houdt hem overdwars voor mijn buik. Nou dat is wel een beetje krap juf, je moet maar meer boterhammen eten.

juffie

Hahah leuk is dat he! Toen ik mijn zeven jarige broertje (we hebben een groot gezin) de eerst echo liet zien vroeg ie: Komt dat uit een ei??? haha
We kweken gekko's en hij heeft de eitjes wel eens gezien dus hij zei ja dat lijkt erop.

Een paar jaar eerder had ie ook zo'n goede uitspraak. Doordat hij een paar keer hard op zijn mond is gevallen mist hij vier boven voortanden. Zitten we bij de gele M, hij met zijn milkshake, zeg ik niet te snel drinken hoor want dan krijg je hoofdpijn. zegt ie: Ja want mijn vleestanden zijn ook al zo koud! hahah hij bedoelde tandvlees.

Mijn zus is zwanger van de tweede. Haar eerste kind, mijn nichtje dus, is twee jaar. Net als haar vader heeft ze een kwaaltje: zweetvoeten!! (Welke baby heeft er nou zweetvoeten? Vreemd toch?) Stond ze laatst naar de buik van m'n zus te wijzen, zegt ze: "Jij hebt ook zweetvoeten! Want jij bent ook van pappa!"

haha... Twee jaar, en al zo bijdehand. Ik lach me rot om die kleine :-D

Mijn dochter van 3 heeft gister in een onbewaakt ogenblik (je weet wel: heeeel stilletjes onder de tafel...) haar eigen mooie lange blonde lokken afgeknipt. Van alle hormonen begon ik spontaan te huilen....

Terug
Bovenaan