ik weet echt niks voor Chris zijn verjaardag

Chris is eind september jarig...maar bij de 3e jongen weet ik het echt niet meer.
Fietsje, zandbak, glijbaan, huisje, boekjes, puzzels, garage, duplo bakken vol, playmobil, lego..alles hebben we nog en in goede staat...

wie weet er iets origineels...ik weet echt helemaal NIKS!

en alleen maar kleren vragen vind ik gewoon niet leuk....Wie weet iets...

wat een luxe probleem eigenlijk he...je zou je er bijna om schamen....

maar ook dit mannetje hoort een verjaardags kado te krijgen...

dus advies HEEEEEEEEEl graag..

Pascal

Thijs heeft nu heel veel plezier aan een watertafel, erg leuk!!   misschien is dat een idee? Heeft hij al een loopfiets? die willen wij aannschaffen voor de verjaardag. of een garage voor zijn auto's? verder weet ik het ook niet. groetjes en veel succes Wendy

wat vindt hij echt leuk om te doen, een grote speeltuin, zwemmen, in de trein? dan ga je dat doen voor zijn verjaardag! en dan wordt het helemaal zijn dag!

en om toch iets tastbaars te hebben, nog een klein cadeautje erbij. Een DVD, er bestaat iets van Megabloks van Diego en Dora, vindt hij dat misschien leuk (dat doen we o.a. voor Ivar zijn verjaardag), een skippybal (ik roep maar wat)?
Een keukentje, ondanks dat het een jongen is?

Succes!
Liefs Jenneke

Hoi

Ik hoor hier eigenlijk niet, ben zomer 2007 forum, maar heb wel al een ouder zoontje en hij heeft een x een abbonnement op de Pippo gekregen..is vanaf 1 jaar maar dan zijn ze eigenlijk nog een beetje jong, maar met 2 is het wel erg leuk. Kun je samen lezen en knutselen.

Succes Inge

Ik weet niet hoeveel geld je eraan wilt uitgeven, maar ze hebben leuke kindercomputers (van Dora, Spiderman, van alles). Het lijkt op een soort laptop.  Gewoon speelgoed-spul hoor, maar het kan met een muis en een toetsenbord en daar zitten dan eenvoudige spelletjes op. Ik vond het er leuk uitzien.
Dat abonnement vond ik ook een leuk idee.
Liefs Nelleke

Hi,

Wat je volgens mij altijd kunt gebruiken is:
verf, klei en tekenspullen.

Een nieuwe DVD van zijn favoriete held is ook altijd leuk.
Een grote bak met houtenkralen (van hout te koop bij de Intertoys) vindt ons zoontje ook nogsteeds super.

gr. Charlotte

Mike krijgt naast een tractor met aanhangwagen ook nog een kruiwagen met hark en schep enzo omdat hij het zo leuk vindt om met aarde en zand in de weer te zijn. Als ie de kans krijgt pakt hij dus ook de grote hark en schoffel.

Terug
Bovenaan