ik weet het allemaal niet meer!!

hallo,ik heb zo,n anderhalf jaar geleden een vroegtijdige miskraam gehad nu zijn we 6 maanden bezig voor een babytje ik ben waarshijnlijk over 4 dagen ong. 8juni. maar ik ben bang dat ik niet vruchtbaar ben ofzo.het zit ook een beetje in de familie. maar ik heb een miskraam gehad ,dus blijkt wel dat ik vruchtbaar was. kan het ook zijn dat het nu niet meer zo is .ik heb op dit moment ook een beetje pijn in mijn onderbuik en mijn tepels. zijn dit nou de tekens van een zwangerschap of ong.ik ben heel erg ongerust kan iemand mij helpen?
 
Het zouden idd tekenen van zwangerschap kunnen zijn. Maar als je je er niet lekker bij voelt kun je misschien beter even langs de huisarts gaan. Die kan dan misschien wat testjes laten doen en dan weet je zelf ook waar je aan toe bent......
 
hallo tika en kiki bedankt voor jullie reacties .kiki ik ben erg blij voor je ik hoop dat iedereen dat hier mag meemaken .tika ik wacht nog rustig af denk ik . ik ben nog niet overtijd over 2 dagen word ik ong.MISSCHIEN!! ik hoop het niet .maar ik laat het jullie zeker weten ..
liefs MC
 
Terug
Bovenaan