ik weet het allemaal niet meer

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen allemaal

Ik ben hier nieuw en weet nog niet precies hoe alles werkt, ik zou graag op de nod lijst komen. ik ben gister ongi geworden dus dat is de 25 maart.
En het is voor mij ronde drie.
ook zou ik wat meer tips en weetjes willen weten van jullie.

Hoe zit het nou precies met je eiersprong ?
wanneer je die krijgt, de een zegt dit de ander dat.....
eigenlijk weet ik het niet meer.
eigenlijk voel ik me dom.... maar ja het is nog vroeg.

Oh ik ben trouwens 22 jaar en was een dag over tijd (wat ik nooit ben) maar ja nu ben ik toch ongi geworden, wanneer moet ik nu weer gaan (klussen)? zo heet dat toch?

Hoi

Je zult moeten bij houden hoeveel dagen er tussen je menstruaties zitten. Het enige wat je zeker weet is dat je 14 dagen nadat je vruchtbaar was ongesteld worden. Lees het boek natuurlijk en zeker. Dan weet je wanneer je moet klussen.

Succes met klussen.

Hoi Noomie

Het geeft niet, dat je het niet weet, en het is zeker niet dom Ik wist ook een heleboel dingen niet. Maar ik heb nu wel een aantal tips voor je. Noteer altijd even op welke dag je ongi(ongesteldheid) is begonnen. Dat is dag 1 van je nieuwe cyclus. Hoelang een cyclus duurt is bij iedereen verschillend. Op het moment dat je weer ongi wordt, weet je dus je gemid. duur van de cyclus. Hier ga je dan ook op te werk. Op www.babybrabbel.org kun je door het invoeren van je eerste ongi dag en je gemiddelde cyclus duur uitrekenen wanneer je vruchtbaar bent, en wanneer je waarschijnlijk weer ongi wordt. Die datum is dan je NOD.En die datum kan dan samen met je leeftijd en je ronde op de NOD lijst. Kijk maar es op die site, heb je nog vragen, horen we het wel, daar zijn we ten slotte voor, om elkaar te helpen. En zoals je misschien al wel hebt gezien, hier is geen vraag te gek of raar. En hier is ook niemand dom!!! Dat je dat effe weet, dus vraag maar raak.

Groetjes en suc6
Doortje

Terug
Bovenaan