Ik weet het antwoord al....maar toch wil ik gerustselling

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!!!

Allemaal een fijne zwangerschap tot nu toe?? Ik wel! Heb een topzwangerschap.
Alleen af en toe van die onzekerheden.......

Afgelopen maandag hebben we onze 4d echo laten maken en toen was ik 26 wk zwanger. Het was geweldig!!! Ik zou het idereen aanraden. Het is prijzig ja, maar het is wat moois voor later voor je kindje, tenminste dat vind ik.

Nu heb ik nog wel een vraag. Ik voel de kleine eigenlijk elke dag en heftig...
Behalve vandaag....hebben jullie dat ook weleens van die dagen dat je op staat en denkt heey kleine wakker worden!! Ik vind dat nog steeds gek. Maar goed ik verbeeld me weer altijd vanalles, want ik weet gewoon dat we nu al een gezond kindje in mijn buikje hebben zitten. Maar toch vind ik zo'n dag met weinig beweging in mijn buik gek als je dat normaal elke dag heftig hebt. Maar goed kindje moet ook eens uitrusten...

Nou ik vind het fijn dat ik weer wat met jullie heb mogen delen en dan ga ik nu naar het centrum en mezelf even trakteren op een rok!! Want ja een zwangere moeder moet er wel gaaf bijlopen natuurlijk!!

XX Saskia

Hallo,
Ik herken het wel hoor. Over het algemeen heb ik een actief kind in de buik. Ik merk als ik veel in de weer ben, dat ik het kindje minder voel. Als ik rustig ben en veel zit, dan voel ik veel meer leven.
Groetjes, Yoeke

Ik heb het ook regelmatig hoor. Naarmate de zwangerschap vordert schijnt de kleine ook wat minder te gaan bewegen. Pas als je de kleine minder dan 9 x hebt gevoeld op een dag moet je je echt zorgen gaan maken, maar ga vooral af op je intuitie. Je kunt beter 10 teveel de vk bellen, toch?
Die kleintjes zijn vaak 's avonds en 's nachts erg actief, dus je zou dat even kunnen afwachten.

Groetjes, Marisa

hallo,

Ik heb bij beide zwangerschappen van mijn 2 zoontjes een keer gehad dat ik erg onzeker was over het voelen van de baby. Ook zo rond de 30ste week. Ik heb toen gewoon de verloskundige gebeld en ik mocht gelijk langs komen. Mijn verloskundige gaf aan dat het beter was dat ik langs kwam want dan was de onzekerheid weg.

Groetjes Mama van Rayen en Milan en 20.5 weken zwanger van de 3de

hoi hoi ik til mijn buik dan altyd een beetje op hihi en jadan begin die jolanda

Terug
Bovenaan