Ik weet het echt niet meer, vind het zo raar

A

Anoniem

Guest
Hallo Moeders

Ik weet het niet maar ik heb een zwangerschapsgevoel en voel ook iets bewegen in mijn buik. Ik vind het echt raar ben nog twee weken geleden ogi geweest dat kan toch helemaal niet. Ik wil ook niet naar de dokter, ik moet ook elke keer naar de thoilet en voel me moe enz. Ik geef nog volldige borstvoeding??/ Kan je ook zwanger zijn en ook tegelijkertijd ogi zijn vele vrouwen die dit meemaken heb ik  gelezen op internet.

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, kan iemand mij raad geven

alvast bedankt voor reacties

mootje 27-07-2007

hoi hoi,

blij te lezen dat ik niet de enige ben  
ik heb dat ook hoor dat gevoel dat er iets beweegt van binnen , het idee van zwanger zijn moe en last van "kwaaltjes"

ik heb zelfs een test gedaan maar die was negatief.

ik denk zelf dat het komt dat ik geen "afscheid" kan nemen op d eeen of andere manier van de zwangerschap.
ik heb echt genoten , vond het een geweldige tijd ,
en ook denk ik dat het komt omdat mijn zoontje heel erg ziek is geweest
en ik altijd zei: was ik nog maar zwanger dan was hij nog veilig bij mij zonder pijn enzo

tja je gaat van alles denken he.

ik merk dat ik er nu wat minder mee bezig ben
en soms het "normalen " gevoel weer heb

Lang verhaal en heb je helaas niet kunnen helpen maar ik denk dat het vanzelf over gaat

succes     , groetjes moekje mama van Ryan 24-07-2007

Hoi,

een raar gevoel is het hé??
Ik weet er alles van... ik heb het eigenlijk altijd gehouden na de bevalling.
Het was ook zo'n heerlijke tijd!!
Je kleintje in je buik voelen bewegen, altijd samen zijn met elkaar.
Tuurlijk mis je dat!!
En waarschijnijk zijn het je darmen oid.

Groetjes Debby.

Ik heb dat ook wel hoor!!

Ik zat er ook aan te denken om een test te doen, maar ik kan gewoon niet zwanger zijn. De drie (!!) keer dat we het gedaan hebben, hebben we veilig gedaan. Ook ik geef nog volledig BV.

Bij mijn zoontje had ik het ook , en toen was mijn relatie net uit, en toen dacht ik dat ik zwanger was, ik durfde bijna niet te kijken toen ik de test dee, maar gelukkig was ik niet zwanger.

Het zijn idd waarschijnlijk de darmen. Dat moet allemaal weer in model zakken en zit op de plaats waar in de zwangerschap je baby zit. Ook je darmen bewegen e.d.

Ik heb ook wel dat ik regelmatig misselijk ben. En moe. Maar ja, welke jonge moeder is nou niet moe....

Wat grappig

ik voel de laatste tijd ook wel een het een en ander "frummelen"in mijn buik, het lijkt inderdaad wel dat gevoel als je zwanger bent... maar je voelt je kindje pas rond de 17 weken EN ik heb de mirena dus ik dacht ook niet dat ik zwanger zou zijn, ik heb wel even gedacht dat mijn lichaam misschien "schijnzwanger" ofzo zou zijn haha. Maarja nu ik lees dat jullie t ook hebben zal het wel normaal zijn.

Naja ik vind het wel grappig, je wordt elke keer met dat gevoel even aan de zwangerschap herinnert :)

gr Evelien

Hallo Allemaal

Bedankt voor jullie reaties, ik ga vandaag de test doen en zijn echt eschopjes een paar keer per dag mijn kindje bewoog met 14 weken al? en mijn schoonzus haar kindje bewoog met 12 weken dus het kan. Mijn nicht ga ook voliidge borstvoeding en zij wist ook niet dat zij zwanger was pas toen het kindje ging bewegen en ging echo maken toen bleek ze inderdaad zwanger te zijn. Alles kan,

ik moet 5 februari ogi worden dan wacht ik tot die tijd dan ga ik pas naar de dokter voor een echo. \

ik hou jullie op de hoogte

P.s ik wil heel graag weer zwanger worden duimen jullie voor mij

groetjes moeder van mootje 27-07-2007

Ik heb hetzelfde gehad pasgeleden. Ik was er van overtuigd dat ik zwanger was:

Bewegingen in m'n buik, moe, duizelig, misselijk, snel honger en noem alles maar op wat je kunt krijgen in de eerste drie maanden.

De huisarts heeft me zelfs doorgestuurd voor een echo en er is een bloedtest gedaan. Maar helaas, toch niet zwanger...

Groetjes, Marisa

heb vandaag de test gedaan was negatief, dan waren het de darmen geweest.
Maar ik ga toch maandag naar de huisarts want ik wil toch een echo voor de zekerheid...

groejtes loubna

Terug
Bovenaan