Ik weet het echt niet meer...

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Moet het gewoon nog even kwijt hoor...
Zit nu al op dag 43....
Mijn vorige cyclussen waren 35 en 30 dagen..
Heb al een aantal testen versleten(ook clear blue digitaal)..tevergeefs...
2 en 3 dagen geleden wat slijm gehad met afvegen (nog nooit zo gehad dat je er echt draden van kon trekken)
Wat is er nou? waarom gebeurd er niks? als ik toch niet zwanger ben/word waar blijven die duiveltjes dan??
Misschien dat ik morgen wel even de huisarts bel, kijken wat die zegt.
Ik word hier echt gek van...wachten duurt lang, onzekerheid maakt je gek...
Tuurlijk geloof ik wel dat het vanzelf wel een keer zal komen, maar liever nog vandaag dan morgen toch?
Ik ben niet ten einde raad of wanhopig, maar ik heb graag alles in de hand maar hier heb ik geen grip op...
Laat het het wachten waard zijn....please....

Zo dat staat hahaha, bedankt dat ik even tegen jullie mocht aanzeiken...
Gr. Debbie

Hoi Debbie,

Jeetje meid, ik snap je onzekerheid en je reactie wel hoor, zou er zelf ook gek van worden.
Ik denk zelf dat het idd verstandig is dat je even langs de huisarts gaat het lijkt me echt iets om gek van te worden en dat niet alleen je geeft veel geld uit aan testen en iedere keer die spanning.....
Maar die draden dat is toch meestal rond je eisprong? of zit ik er nu naast.
Ik hoop voor je dat er snel iets gaat gebeuren waar je ook echt iets aan hebt.

Succes, Liefs, Ineke

Hoi Debbie,

Dat slijm kan ook je eisprong zijn maar dan is ie wel erg laat.
Als je het zelf wilt moet je zeker naar de ha gaan. Maar of je dan meer weet.
Ligt erg aan je ha die van mij is niet zo makkelijk.
Ik had ook die slijm met mijn eisprong.

Hoop dat het je helpt.
Als je naar de ha gaat/belt? Laat even weten hoe of wat.
Vervelend dat je zolang moet wachten. Weet hoe het is.

Liefs An

Het is wat dat wachten he :-(
Ik heb zelf steeds een cyclus van acht of zeven weken... om gek van te worden hoor
Zijn nu sinds bijna drie maanden bezig met tempen, zit nu in mijn achtste week van deze syclus  en temp is nog steeds laag! af en toe is ie wel   een dag of twee drie hoog (36.6 of 36.7)en dan weer laag.... dus ook daar geen touw aanvast te knopen. Zijn van plan om in januari naar huisarts te gaan..... zijn nu vanaf april dit jaar bezig dus denk dat het niet al te vroeg is om te gaan toch??? nou allemaal veel succes en sterkte.....
groetjes van een nu langzaam ongeduldje....

Hoi hoi,

ik herken dit!!! Ik was bij de eerste ook zo enorm onregelmatig ongi, dat ik nooit wist wanneer mijn nod moest zijn...na ongeveer 11 cycli bleek ik dus wel zwanger te zijn, maar toen was ik al 12 weken!!! Kun je nagaan...

Loop niet te snel naar de ha, het duurt de eerste keer gemiddeld een jaar voor je zwanger bent, er zijn meiden bij die meteen aantellen, maar 1,5 jaar is ook niet abnormaal hoor...

Heel veel succes en kijk eens op www.babybytes.nl

Groetjes Valerie

Hai
Nou ik heb gewoon even gebeld, is toch wel beter voor mijn gemoedsrust.
Zoals ik al wel dacht gewoon afwachten en de cyclussen bijhouden, als er na 3 keer nog niks zou zijn dan  moest ik nog maar  een keer  bellen. (maar ik hoop dat het binnen die 3 keer nog raak mag zijn)
Dat slijm zou idd van een late eisprong kunnen zijn, maar als ik dat goed begrijp is er voor deze cyclus dus ook nog kans...?? rond die eisprong ben je toch vruchtbaar?
Nou ja ik vind het in ieder geval wel fijn dat ik gebeld heb(telefonisch spreekuur, want ik hoefde er nou ook weer niet heen).

Niekje: als mijn huisarts aangeeft dat ik na 3 keer nog eens kon bellen, zou het voor jou zeker niet te vroeg zijn om eens te bellen, jeetje wat een lange cyclussen heb jij, heb je die al vanaf het begin? misschien heb ik dat nu ook wel steeds...en is dat mijn natuurlijke cyclus, alleen de eerste 2 waren niet zo lang maar misschien kwam dat nog wel door de stoffen van de pil.

Hoe dan ook, allemaal veel succes en sterkte met klussen  en wachten.....en ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes Deb

Hee Niekje (en de rest..)

Ik heb net de  laatste cyclus van 12 weken gehad! Dat schiet dus ook niet op, we zijn ook bezig zo'n beetje sinds april.   We zijn naar de dokter geweest en nu al doorverwezen naar de gynaecoloog. Die gaat kijken of mijn eierstokken " wakker geschud" moeten worden enzo.. Ik ben ook aan t temperaturen, maar mn temp schommelt een beetje.. 36,4 tot 36,7 zelfs 1 keer 36,8.. Weet dus niet zo goed hoe ik dat moet inschatten, hoe hoog je temp. dan zou moeten zijn tijdens een eisprong. (ik ben net een week of  twee aan t tempen..)

Wens je veel succes! Hoop dat t goed zal gaan, ook met de rest natuurlijk..! En als je het echt wilt weten, dan kun je de huisarts gewoon ff bellen toch? Daar is ie toch voor?

Succes!
Anne!

he dank jullie wel allemaal voor de reactie...
ben dus toch niet de enige :) gelukkig ..nou ja gelukkig....
ik wacht nog maar even af tot dit weekend dan is mijn nod
ik heb nog geen langere cyclus dan acht weken gehad (gelukkig)
die lange cyclussen heb ik idd meteen vanaf het begin dat we gestopt zijn
maar alleen die temp vind ik zo vreemd omdat ie rond de 36.4 blijft...
maar we merken het in het weekend wel en anders toch maar naar de ha in januari.
het is alleen zo balen, je denkt als ik ga tempen krijg je duidelijkheid maar in plaats daar van is het allemaal alleen nog maar onduidelijker geworden.:-(   En ook al probeer je er niet iedere dag bewust mee bezig te zijn, om je zelf niet gek te maken,  ongemerkt ben je dat toch wel.. tja wat doe je er aan..... afwachten maar...
succes allemaal en natuurlijk ook hele fijne feest dagen....

Terug
Bovenaan