Ik weet het effe niet meer.....

Hoi meiden,

Hebben jullie ook het gevoel dat je lichaam een spelletje met je speelt?
Ik ben sinds vorig jaar augustus gestopt met de pil. Daarna altijd een regelmatige cyclus gehad. Vorige maand begon het een beetje raar te worden. Ik kreeg na 26 dagen (normaal voor mij) wel wat bloedingen maar lang niet zoveel als normaal. Het kwam pas echt doorzetten 4 dagen later...... Ik heb toen ook de maybe baby besteld. Ik was het zat en wilde het nu allemaal wel eens weten. Kreeg keurig de varentjes te zien en we hebben op de juiste dagen geklust, m'n temperatuur ging toen ook omhoog. Dus alles volgens de "regeltjes". M'n temperatuur ging op de dag van innestelling (volgens het schema) heel erg om hoog (37,7)en sindsdien is hij ook niet meer onder de 37 graden geweest. Afgelopen donderdag zou ik m'n NOD dag hebben. Niets dus, vrijdag en zaterdag ook niets. Dus vanmorgen maar alle moed bij elkaar verzamelt en de test gedaan. Maar negatief! Ik weet het niet meer. Heb ik te vroeg getest? Ik heb met m'n man afgesproken dat als ik donderdag nog niet ongi ben ik naar de dokter zou gaan. En dan maar hopen dat ze me wil helpen. Ik heb namelijk een aantal slechte ervaringen met haar gehad. Maarja huisartsen liggen niet voor het oprapen.

Ik weet het effe niet meer. Zijn er meiden die dit ook hebben?

Groetjes Suus
Oja, vrolijk pasen?!

Hoi Suus, ik wil je niet te vroeg blij maken, maar je moet ook niet down worden bij een negatieve test denk ik. Ik had laatst een vroege zwangerschapstest die je al tien dagen na de eventuele bevruchting kon doen. Bij mij was hij negatief, ik werd ook gewoon ongesteld later. Die test zou positief geven bij een hcg-waarde van 25 IU/L. Sommige vrouwen hebben 21 dagen na de bevruchting pas een hcg-waarde van 18 en zouden dus dan nog steeds een negatieve test hebben, terwijl ze echt zwanger zijn! Ik heb deze 'wijsheid' van www.9maand.com. In het midden van de openingspagina staat een zwangere buik en daarnaast staat onder andere 'hcg-waardes tijdens de zwangerschap'. Interessante informatie die een ander licht werpen op zogenaamde vroege zwangerschapstests. Ieder lijf is nou eenmaal anders! Ik hoop dat je snel genoeg hcg hebt aangemaakt, want dat betekent dat je zwanger bent en dat je thuis positief kan testen en dat je niet naar dat nare mens van een huisarts hoeft! Succes ermee!
Liefs el

Hoi,

Als je temp 14 tot 16 dagen hoog blijft en je bent niet ziek of wat dan ook...dan ben je echt wel zwanger hoor!! Ik weet niet hoelang je temp al hoog is..

Hey el wij zijn wel van de antwoorden he!!

Liefs moi xxx

Ja, ik zit toch maar een beetje ziek op de bank te hangen, dan kan je maar beter even lieve lita gaan spelen hè. Mijn temperatuur is inmiddels al 14 dagen hoog, zo hoog dat ik nu gekookte eieren heb, haha! Maar dus nog steeds geen ongi......
Liefs, el.

Hoi El en Moi,

Bedankt voor jullie reactie. Mijn temp is nu 12 dagen hoog. Dus ik wacht het inderdaad nog maar even af.

Ik laat het jullie weten zodra ik wat meer weet.

Liefs Suus

Terug
Bovenaan