ik weet het effe niet meer

A

Anoniem

Guest
hallo dames

ik heb een test gedaan vanmorgen, en negatief het was wel iets betere test dan vrijdag maar naar mij gevoel nog steeds negatief. ik heb de dokter gebeld en die zei van w8 nog een weekje of twee weekjes en doe dan nog een test. als het dan niet positief is maak dan een afspraak bij mij. ik weet het niet meeer dames ben ik nou wel of niet zwanger. voel me slecht en heb verhoging. en misselijk een beetje. afwachten dan.
duim voor me.

groetjes chica

Hoi Chica

Ik weet wat je voelt, ik ben zelf aan ronde 13 bezig. Ik ben nu 2 dagen over tijd en natuurlijk ook al een test gedaan, maar helaas was die ook negatief. Ik heb de dokter nog niet gebeld maar ik begin er onderhand ook van te balen. Of het zet door of je bent gewoon zwanger grrrrrrrr af en toe word je er gewoon gek van.
Nou meid heel veel sterkte en ik hoop voor je dat het raak is! Succes groetjes Doortje

heel veel sucses en laat even weten hoe het gaat. Groetjes kaatje

Haai Chica

Ben ook al 8 dagen overtijd maar nog steeds een negatieve test. Ben wel al bij mijn ha geweest, maar deze zei me ook nog een weekje te wachten.

Verschrikkelijk dat wachten..

liefs
Tamara

DOEN WE !!! DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM !!!

Dikke knuffel van Biaggi

Terug
Bovenaan