Ik weet het even niet meer hoor

A

Anoniem

Guest
Ik weet het even niet meer. Ik zit enorm op het cervixslijm te letten en mijn baarmoederhoogte en zachte. Ik had gisteren melkachtige afscheiding en marjolein had dat ook 1 dag gehad en nu is ze zwanger. Kom net van wc heb ik het weer en ook weer veel slijm draadtrekkend klote (sorry hoor) mijn nod is tussen 9 en 19 sept ongeveer dus vandaar dat je het steeds in de gaten houd.

Ik ben er misschien iets te veel mee bezig maar ik heb het enorm warm en draaierig en dat kan ook weer een teken van de eisprong zijn las ik.

Wie hebben dit ook?????

hai pient,

ik ben ook erg warm en duizelig en moet ook nog 4 dagen.
ik voel me ook niet erg fit weet niet wat er loos is.

groetjes taylor

hoi meid
lastig he, die onzekerheid. ik had dat ook hoor dat ik er steeds op ging letten. zo had ik deze maand ook het gevoel dat ik wel 3 keer een eisprong had, steeds weer slijm en lage rugpijn. sorry meid, wachten is het enige wat je kunt doen en ik duim vanaf rhodos
liefs marjolein

Hoi hoi,

Tijdens mijn eisprong heb ik idd ook altijd erg veel last van dat beetje stugge slijm. Vlak voordat ik ongesteld wordt heb ik ook slijmverlies. Ik heb de vorige keer gemerkt dat toen ik zwanger was ik geen last had van dat 2e slijmverlies (vlak voor de zogenaamde menstruatie), waardoor ik al een beetje kon vermoeden dat ik zwanger was.

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan