Ik weet het even niet meer

Hallo Dames,

Ik moet even van me af schrijven want zoals de titel van dit onderwerp al zegt... ik weet het even niet meer.

Vorige week een bloeding gehad die ik heb gerekend als menstruatie, al begin ik nu steeds meer te twijfelen of dit wel een echte menstruatie is geweest.. ik voel me wat raar/vreemd.

Me temperatuur blijft voor mijn doen hoog schommelen, ben af en toe misselijk.. heb zin in gekke dingen voor mijn doen (koffie, normaal drink ik geen koffie omdat ik dit totaal niet lust, deze week al meerdere koppen koffie gehad), me tepelhoven lijken groter/donkerder, heb een vol gevoel in me onderbuik met af en toe wat kleine steekjes.

Testen kan nog niet want we zijn nog op vakantie.
Is me lichaam me nu gewoon zo voor de gek aan het houden of ben ik toch zwanger????

Ik weet het allemaal even niet meer....
 
Hoe denk je dat ze in het buitenland checken of je zwanger bent? Dat is echt geen koffiedik kijken of voodoo hoor. Testen kun je overal kopen. 
 
Je kunt je van alles in je hoofd halen en daarmee symptomen creëren die er wellicht helemaal niet zijn. 
Gewoon testen en je verder niks in je hoofd halen. 
 
Ik zou inderdaad gewoon een test daar gaan kopen.. dat bloedverlies vorige week zou ook een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn.. Is vaak wat minder hevig dan een menstrautie. 
Testen testen testen!!!
Laat je het even weten?
 
Goedemorgen s.o.s 
 
afgelopen 17aug normale menstruatie 
 
waarschijnlijk 30/31aug mijn eisprong (heb een regelmatige cyclus)
 
7sep voelde ik wat krampjes! Overgevoelige botsen! Dikke jeukende aders rond de borsten..!
10sep roze bloed drupjes tijdens het afvegen
11 zelfde 
12 iets meer msar alleen bij afvegen
13 licht roze bruin -test negatief 
14 bruin donkerrood 
15 clean-test negatief 
17sep is mijn NOD...! 
 
Wat denken jullie dames wnnr testen!! Is er iemand die dit ook heeft gehad en zwanger bleek ?❤️? Hoop het zoooo
 
 
 
Terug
Bovenaan