<p>Dag dames,</p><p>Ik ben nieuw hier maar ik moet echt even mijn verhaal kwijt want ik ben zo onzeker. Weet het echt even niet meer. </p><p>Vorige maand heb ik met 5 weken een miskraam gehad. Ik voelde me vanaf de derde week al ziek, verloor bloed en uiteindelijk ook het vruchtje. Het begon toen met een soort ''druk'' down there en wat bloed in slijm. Dat werd steeds meer totdat het echt mis ging. </p><p>Nu zit ik 2 dagen voor m'n NOD en ik vermoed dat ik weer zwanger ben. Niks wijst erop dat er een ''normale'' menstruatie aan zit te komen. Vanaf gisteren weer wat druk daar beneden maar het trekt ook steeds weer weg. Net wat slijm met bloed verloren. Bij een normale menstruatie zou ik dit niet hebben, net als die druk.</p><p>Is het hebben van druk normaal? Moet ik me zorgen maken? En betekent slijm met bloed verliezen dat het weer misgaat of kan het ook goed gaan?</p><p>Ik ben zo onzeker en ik ken niemand die mijn ''klachten'' van druk en bloed met slijm verliezen herkent. Sorry voor dit warrige verhaal maar moet het gewoon even kwijt. </p><p> </p><p>Liefs. </p>