Ik weet het even niet meer...

<p>Op 12 november ben ik, midden in de strip, gestopt met de pil.</p><p>Mijn NOD zou 14 december zijn...</p><p>De voorbije 2 weken had ik enorme klachten die bij het ontpillen horen. sinds gisteren, ongeveer een week voor mjn NOD dus, zijn deze klachten enorm afgenomen.</p><p>Zou ik zwanger kunnen zijn of is het gewoon mijn lichaam dat went aan ''geen pil''?</p><p>Iemand een reactie aub?</p><p>Dank jullie wel.</p>
 
Hoi, ik wil niet negatief overkomen. Maar als ik jou was zou ik gewoon rustig afwachten. Wees er niet te veel mee bezig. Je lichaam kan je snel voor de gek houden. Wacht tot je NOD en koop dan een test. 
Maak je niet te gek, en geniet van je weekje. 
 
Dit is al erg vroeg om conclusies te trekken. Ik zal ook gewoon afwachten als ik jou ben.  Wachten is natuurlijk moeilijk als je de beslissing maakt maar je bent net gestopt met de pil. Gun jezelf de tijd ?
 
[quote quote=10140793]Dit is al erg vroeg om conclusies te trekken. Ik zal ook gewoon afwachten als ik jou ben. Wachten is natuurlijk moeilijk als je de beslissing maakt maar je bent net gestopt met de pil. Gun jezelf de tijd [/quote]
Precies dit :)
 
Je weet helemaal niet wat je nod is want je bent midden in strip gestopt en je weet niet wanneer je eerste eisprong is geweest. Ik zou 1e menstruatie (s) maar eerst afwachten. Je bent vast aan het ontpillen nog
 
Terug
Bovenaan