A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal,
Ik wil jullie wat vragen...
Ik zou vanaf 8 april mijn NOD hebben of gister of vandaag...nou heb ik sinds 8 april druppelsgewijs bloedverlies...en nu nog steeds maar niet de echte doorloop,het echte zeg maar...En dat heb ik wel altijd braaf...Ik ben ook nog nooit overtijd geweest of verder gegaan dan dag 28...en vandaag is dag 28....
Ik had ook besloten nu na 16 rondes een afsspraak met de dokter te maken voor verdere stappen naar de gyn,,Vind dat well hoog tijd nu..
En ik wil eigenlijk vandaag bellen...maar ik snap nog niets van deze ongi...
Ik heb wel ontzettende rugpijn, heb ik altijd zo voor mijn ongi...maar 1 ding voelt zeker..mijn ongi is nog niet 100% nu...
Als het nou niet goed door gaat zetten kan je dan nog zwanger zijn?
Dan moet ik nu geen afspraak maken zeker...?
Pffffffffff Ik weet niet wat ik moet doen...
Doet de dokter eigenlijk zelf al wat? Of zou die meteen doorverwijzen naar de gyn?
Weten jullie iets meer? Kunnen jullie advies geven?
Liefs Linnepinnie
Ik wil jullie wat vragen...
Ik zou vanaf 8 april mijn NOD hebben of gister of vandaag...nou heb ik sinds 8 april druppelsgewijs bloedverlies...en nu nog steeds maar niet de echte doorloop,het echte zeg maar...En dat heb ik wel altijd braaf...Ik ben ook nog nooit overtijd geweest of verder gegaan dan dag 28...en vandaag is dag 28....
Ik had ook besloten nu na 16 rondes een afsspraak met de dokter te maken voor verdere stappen naar de gyn,,Vind dat well hoog tijd nu..
En ik wil eigenlijk vandaag bellen...maar ik snap nog niets van deze ongi...
Ik heb wel ontzettende rugpijn, heb ik altijd zo voor mijn ongi...maar 1 ding voelt zeker..mijn ongi is nog niet 100% nu...
Als het nou niet goed door gaat zetten kan je dan nog zwanger zijn?
Dan moet ik nu geen afspraak maken zeker...?
Pffffffffff Ik weet niet wat ik moet doen...
Doet de dokter eigenlijk zelf al wat? Of zou die meteen doorverwijzen naar de gyn?
Weten jullie iets meer? Kunnen jullie advies geven?
Liefs Linnepinnie