Ik weet het even niet meer!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik wil jullie wat vragen...
Ik zou vanaf 8 april mijn NOD hebben of gister of vandaag...nou heb ik sinds 8 april druppelsgewijs bloedverlies...en nu nog steeds maar niet de echte doorloop,het echte zeg maar...En dat heb ik wel altijd braaf...Ik ben ook nog nooit overtijd geweest of verder gegaan dan dag 28...en vandaag is dag 28....
Ik had ook besloten nu na 16 rondes een afsspraak met de dokter te maken voor verdere stappen naar de gyn,,Vind dat well hoog tijd nu..
En ik wil eigenlijk vandaag bellen...maar ik snap nog niets van deze ongi...
Ik heb wel ontzettende rugpijn, heb ik altijd zo voor mijn ongi...maar 1 ding voelt zeker..mijn ongi is nog niet 100% nu...
Als het nou niet goed door gaat zetten kan je dan   nog zwanger zijn?
Dan moet ik nu geen afspraak maken zeker...?
Pffffffffff    Ik weet niet wat ik moet doen...
Doet de dokter eigenlijk zelf al wat? Of zou die meteen doorverwijzen naar de gyn?
Weten jullie iets meer? Kunnen jullie advies geven?

Liefs Linnepinnie

wat vervelend die onzekerheid.
bij een zwangerschap kan je een beetje bloed verliezen, heb ik zelf ook gehad bij mijn eerste kindje. en die ongie pijn hoeft niet te betekenen dat het ook ongie word.
een afspraak maken kan je gewoon maken lijkt mij. meestal duurd dat toch even voor je terecht kan. en anders zeg je het gewoon af als je toch zwanger blijkt te zijn.

heb je al een test gedaan.

ik hoop zo voor je dat het nu eindelijk raak is.
ik duim voor je

groejes henny

Hoi,

Ja lichaam kan wat met je doen en voor de gek houden word daar ook vaak niet goed van.
Ik denk dat misschien vandaag door gaat zetten bij je, hoop van niet en dat je zwanger bent. Maar je zegt dat je altijd dag 28 ongi word en die is dus vandaag. Zou het dus nog 2 dagen afwachten en dan de ha bellen.

Normaal doet de ha niks eraan, als behalve een test. Maar omdat je toch al meer dan een jaar bezig bent zou ik zowiezo een verwijzing vragen om naar de gyn te gaan.

Wens je veel succes en duim voor je dat je snel zwanger word.

Liefs van Shirley

Hoi Henny en Muizebeest,

Bedankt voor jullie snelle reactie...
Ik ben bang dat wat ik nu aan ongi heb...toch door gaat zetten...
Ik wacht het gewoon nog een paar dagen af...blijft het me een raar gevoel geven dan zie ik dan wel weer.
Ik heb met de assistente van de dokter gesproken en gezegd dat ik een doorverwijzing wil naar de gyn...Nou belt de dokter me morgen hierover terug en dan zal ik wel een verwijsbrief op kunnen halen...
Nou dan is bij deze de eerste stap richting de medische molen gezet....
Best wel eng..maar ik denk dat het de tijd ervoor is nu....
Voel me raar...beetje bang voor wat gaat komen....maar ben heel blij met de steun van jullie allemaal!

We gaan maar weer gewoon door!!! Hopende op geluk voor ons allemaal!

Liefs Linnepinnie

Hoi Linniepiennie,

Bedankt voor je reaktie op mijn misselijk zijn en vaak plassen. Kan je zeggen dat op dit moment alleen maar erger aan het worden is. Heb net gegeten maar zou het liefst ervan verlost worden door over te geven maar helaas. Hoop zo dat mijn lichaam me niet voor de gek houd zeg.

Ik vind het allemaal heel naar voor je en hoop zo dat je vlug zwanger raakt. En dat uit alle onderzoeken die gaan komen blijkt dat alles goed is met jullie beiden. Ik denk aan je en duim voor je.

En ja hier gebeurt echt heel veel hahah ik zelf had ook drie dagen niet gekeken en dan moet je veel bij lezen zeg.

Sterkte met alles mied en je kan me ook mailen via msn muizebeest@msn.com. Heb jij ook msn ??

Liefs van mij

Hoi Linnepinnie.

Wat een onzekere periode hè!
Het lijkt me vreselijk,jij hebt er ook al een aantal ronde`s opzitten.
Ik vind het knap dat je elke keer ook zo blij bent voor iedereen!!
Ik hoop ook dat je zwanger bent of snel terecht  kunt bij de gyn.
Hopelijk  ben je nu zwanger,dat is natuurlijk het aller beste.
Ik kan je verder helaas geen advies geven,ik zit pas  in ronde 2 maar ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!!!
Succes meid!

Liefs Mikkie  

ja klote he!!!

ben ook ff nieuwsgierig of je al een test hebt gedaan?
bellen kan altijd tog?
en als je na de gyn wilt kun je beter zeggen dat je al wat langer bezig bent... heb je meer kkans dat je door mag...!!!

he heel veel succes...

liefs cenn

Nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties...
Heb niet hoeven testen!! Alles is weer doorgezet...
Hou jullie op de hoogte van de dokter en gyn wat nu gaat komen...

Nu naar mijn werk...bah geen zin...
Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan