Ik weet het even niet meer...

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Nou, ik zit in ronde 3. Altijd (met of zonder pil) regelmatig ongesteld, met 27/28 dagen. Afgelopen maandag had ik mijn NOD (uitgaande van 27 dagen). Maar tot op heden nog geen ongesteldheid. Maar ik verlies nu wel een dag of drie wat bruins, geen bloed.

Ik heb met Sensitest getest en test negatief.....

De vorige keer had ik ook wat bruin verlies maar werd toen wel keurig met 27 dagen ongesteld. Dat ging vooraf met buikkrampen en hele erge rugpijn. Nu voel ik me gewoon goed. Geen krampjes helemaal niets...

Ik vraag me af.... ben ik nou gewoon niet zwanger en laat mijn ongesteldheid op zich wachten (ongeacht ik helemaal niets voel aan buikpijn of rugpijn) en is mijn cyclus gewoon verlengd?!?!

Of zou ik even goed zwanger kunnen zijn en is het hormoon nog niet zichtbaar?

Wie weet het wel.. want ik weet het niet meer!

Groetjes,
Heitje

hoi heitje
frustrerend zeg.het zou best kunnen dat je wel zwanger bent maar een latere eisprong had.dan is de test ook pas later af te lezen.ongeveer 10/14 dagen na conceptie geeft de test positief aan,dus als je bv op dag 18 pas je ei had kan je vanaf dag 28 vaak nog later pas positief testen.ik hoop voor je dat t raak is,maar maak jezelf niet gek.wacht een week,misschien word je voor die tijd ongi,anders test je nog een keer.ik moet ook even geduld hebben.ik heb nu 4 weken geleden een miskraam gehad,maar volgens mij had ik pas dit weekend een eisprong,dus ik stel mn nod vast op 10 mei.als ik niet zwanger ben hoop ik wel voor die tijd ongi te worden.je kan t maar beter weten toch?succes en veel geduld toegewenst.
groetjes kari

Hoi Heitje,

Vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt...
Maar ik sluit me aan bij het vorige berichtje...
Dat je je ongi nog niet hebt gehad kan toch echt nog op zwangerschap duiden...en het hoeft niet altijd op dezelfde manier te gaan als eerst...
Ik zou gewoon nog even geduld hebben...en een weekje ofzo afwachten en dan opnieuw testen...We weten dat bij sommigen het HCG pas later zichtbaar is...
Succes meid!

Liefs Linnepinnie

hallo Heitje

Ik heb hier een tabel voor je van www.9Maand.com daar kun je zien dat heet heel goed mogelijk is dat je gewoon nog niet genoeg HCG in je bloed hebt.

gerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie)
    IU/L of MIU/ML
gerekend vanaf bevruchting

Niet zwanger
    < 5
    -

21 dagen
    0 - 5
    7 dagen

28 dagen
    3 - 426
    14 dagen

35 dagen
    18 - 7.340
    21 dagen

42 dagen
    1.080 - 56.500
    28 dagen

49 - 56 dagen
    7.650 - 229.000
    35 - 42 dagen

57 - 78 dagen
    25.700 - 288.000
    43 - 56 dagen

79 - 100 dagen
    13.300 - 253.000
    57 - 78 dagen

2de trimester
    4.060 - 65.400
    17 - 24 weken

3de trimester
    3.640 - 117.000
    25 weken - bevalling

Na bevalling
    < 5
    -
Ik heb met deze vraag vorige maand rond gelopen. Jammer genoeg is het voor mij afgelopen in een afvloeiing van de vrucht. Ik was 22 dg nod en had veel zwangerschaps verschijnselen zot aan moedermelk aan toe. Maar neg. testen.
Mijn HA zei dat ik waarschijnlijk wel eventjes zwanger ben geweest maar dat  het geen gezonde  zwangerschap was.

Wat natuurlijk niet hetzelfde voor jou betekend!!! Het kan dus zijn dat je laat pas pos. test vanaf de waarde 25 kun je het met veel zwangerschapstesten al meten. En met sommige pas vanaf 50. Dus je kunt uitzoeken wat jou test voor een waarde nodig heeft.

Ik duim voor je.SUCCES!!!!

Groetjes Nathalie 33jr, 1 zoon van 2jr en nu in ronde 1

o wat een gave tabel, neem hem even over als je het niet erg vind... thx... ik zit op dag 48 nl. maar kan nog steeds dat je een late eisprong hebt dus???

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Helaas ben ik net ongesteld geworden.....

Ik heb besloten me even wat rustiger te gaan houden. Ik merk aan mezelf dat ik er elke keer toch mijn hoop op gevestigd heb om zwanger te zijn en dat het dan zo'n tegenvaller is als het niet zo is. Ik heb al twee gezonde kinderen rondlopen en het moet geen obsessie worden. Daarom trek ik me even terug op het forum. Ondanks dat ik jullie allemaal heel erg lief vind maar juist daarom ga ik er te veel mee bezig zijn. Ik lees constant jullie berichtjes en schrijf terug maar dan ben en blijf ik er toch de hele tijd met mijn hoofd bij. Als ik zwanger ben kom ik het zeker melden hier en hoop dan gezellig mee te babbelen op het zwangeren forum met (hopelijk) ieder van jullie!

Allemaal heel veel succes met zwanger worden en ik ga vol goede moed op naar ronde 4!

Liefs
Heitje

Hoi Heitje

Balen joh dat je je ongi weer hebt gekregen....
Ik snap je beslissing wel hoor...
We zijn allemaal wel erg veel bezig ermee...
Ik hou mezelf ook wel goed in  de gaten...
Soms heb ik even geen puf om te reageren maar lees wel altijd...
Ik ben doordat ik al bijna in ronde 18 zit er gelukkig niet teveel mee bezig op de manier van dat ik zeg maar van alles voel en dus veel teveel onterechte hoop krijg...
Ik heb me erbij neergelegd dat ik het maar moet zien wanneer het gebeurt...
Meid ik wens je veel succes in de volgende ronde(s).
Hopelijk hebben we gewoon snel rust en zijn we zwanger...

Liefs Linnepinnie

Lieve Linnepinnie,

Bedankt voor je begrip! Knap dat je probeert er niet al te veel mee bezig te zijn hoor! Ik gun het je heel erg dat je snel zwanger bent. Het is iets verschrikkelijk moois wat ik iedereen wil laten meemaken.

Hopelijk tot snel!

Succes,
heitje

Terug
Bovenaan