Ik weet het even niet meer

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Vanochtend was met temp hoger. Dus dan heb ik toch mijn eisprong gehad.
Nou hadden we dus gister ook gevreeén. Allemaal prima dus.

Maar nu het probleem ik was gister jarig en vier vandaag mijn verjaardag.
Nou komen er dus heel wat mensen. En die zullen eht waarschijnlijk wel raar vinden als ik niet ook een lekker drankje neem.
Wat zouden jullie doen. Zou het kwaad kunnen als ik nu een borreltje neem???

Ik hoop zo dat het nu raak mag zijn.
Zijn deze maand precies een jaar bezig en het kindje zou dan op mijn verjaardag verwekt zijn klinkt leuk toch?

Liefs Inge

Hoi

Je kunt ook zeggen dat je penciline hebt en niet mag drinken. Gewoon voor iets simpels. Ik dacht niet dat een drankje kwaad kan, maar je weet het nooit. Ik zou gewoon voor save spelen. Maar dan heb ik makkelijk praten, want ik drink nooit, dus niemand kijkt er raar van op. Toch een heel leuk feestje roe gewenst en ik hoop voor jullie dat het raak is.

groetjes grietje

hoi Inge,
een drankje kan geen kwaad hoor. Ik zou niet ladderzat worden, maar met mate moet kunnen. Zodra je weet dat je zwanger bent, dus na zo'n 4 weken, dan gaat je kindje een belangrijke ontwikkeling in en moet je uitkijken. Maar daarvoor zou ik het er niet voor laten. Ook niet expres opzoeken natuurlijk,
Een fijne verjaardag toegewenst!
groetjes
Patricia

Hai meis, lang niet gesproken. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. De vrucht zou nu nog absoluut geen contact met jouw lichaam maken. Pas na innesteling heeft jouw gedrag invloed op de kleine en dan nog in kleine mate. Pas als de navelstreng het tussen week 12-14 overneemt van de eierdooier, dan heeft het direct last van sigaretten en drank.
met oud en nieuw deed ik een test omdat ik voor het zelfde dilemma stond, maar die gaf negatief. Ik heb enorm veel gedronken en gerookt die avond. Een week later positieve test en na mezelf te hebben ingelezen(omdat ik me schuldig voelde en bang was) kon ik gerust concluderen dat die ene keer echt niet uit gaat maken. Maar zoals die andere meiden al zeiden, zoek   het niet willes en weetens op, maar geniet ook nog van een borreltje op zijn tijd!!

xxx Annette

Terug
Bovenaan