ik weet het even niet meer...

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen meiden,
Nou hier mijn verjaardag.. op 7-8 een curretage gehad na een mk en uiteindelijk na 38 mn ongi gehad. Nu heb ik de laatste 2 weken van die vage klachten.. Een buik die zwaarder voelt dan anders, wat krampjes.. mn borten die iets groter lijk, maar vooral mn tepels die veranderd zijn (sorry voor de details) en er zitten bultjes op.. Ze zijn gevoeliger maar niet elke dag hetzelfde..
Moet wel iets meer naar het toilet als anders, maar niet overdreven en mn ontlasting is ook anders.. Nou herken ik dit allemaal wel een beetje van de vorige zwangerschap, maar durf er niet goed op te hopen.. Heb pas 16 of 17 oktober mn NOD en dat duurt dus nog eventjes.. Gisteren toch maar een test gedaan, maar deze was negatief! Een kleine teleurstelling dus, maar goed.. dat was te verwachten.. testen voor je NOD is vaak niet positief!
Ben benieuwd hoe het nu verder gaat.. Maar ik durf er echt niet op te hopen. Ben heel erg bang dat ik mezelf voor de gek zit te houden.. Ik weet het gewoon ff niet meer..
Ik zal nu echt moeten wachten tot ik wel of niet ongi ga worden.. pfff...

liefs Debby

stom zeg! verjaardag in de eerste regel moet natuurlijk verhaal zijn...

Hoi Hoi,

ik denk dat wij in het zelfde schuitje zitten... ook ik heb NOD pas op 16  oktober maar heb al allerlei verschijnselen waarvan die ook voorkwamen bij onze eerste zwangerschap! Heel spannend dus... alleen die bultjes rond die tepels heb ik nooit gehad..ook bij Tom niet (13mnd).. maar wel een opgeblazen buik, met veranderde ontlasting en last van m'n blaas. Heb vorige week eerst laten nakijken op een blaasontsteking maar dat was het zeker niet... dussssssssssssss.... en ook ik heb gister een testje gedaan.. maar vanmorgen was ik met Tom bij de huisarts (hij heeft ooronsteking.. zieluggggggggg!!!!) maar die zei ook al; veel te vroeg om te testen... afwachten dus meissie...

Ik wacht met je mee af okay!!! En we hopen natuurlijk giga dat we raak geklust hebben!!!

Liefs,Sunny

Hey meiden,

Ik ben inmiddels alweer 2 dagen ongesteld en t ziet er naar uit dat het nu pas weer zo is zoals het eigenlijk behoort te zijn.. deze maand een cyclus van 29 dagen.. vorige was na een curretage en was 38 dagen..

Ik heb me voorgenomen hard mn best te doen om minder met het zwanger worden bezig te zijn.. Het houdt me teveel   bezig, waardoor ik elke maand toch weer hoop heb.
Mijn lijf heeft me de afgelopen 2 weken goed voor de gek gehouden en nu weet ik dat ik daar neit meer op hoef te vertrouwen..
We gaan verbouwen en ik ga me dan ook meer richten op de verbouwing en alles er rond heen..
Ik zal nog wel eens op t forum kijken maar ik ga me er niet meer zo mee bezig houden als ik nu deed.. dat is niet goed voor me op dit moment!

Ik wens jullie veel succes en ik hoop dat het snel raak ik bij jullie... Ik duim voor jullie!

Veel liefs Debby

@carina: bedankt voor alle geduld en goede adviezen!

Terug
Bovenaan