Ik weet het even niet meer.

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Mijn vriend en ik  hadden in maart 2006 besloten om voor een kindje te gaan. Helaas na twee jaar nog geen wondertje in mijn armen.
Maar nu na precies 2 jaar ben ik al 5 dagen overtijd. Ik durf niet te testen want ben zo bang voor een negatieve uitslag. Ik  heb al 2 jaar een cyclus van 30 dagen en met 2 keer een uitschieter van 35 dagen. Dus ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik word gek van de onzekerheid. Aan de ene kant denk ik ik wacht met testen tot donderdag maar aan de andere denk ik ik doe het vandaag.
Vorige week donderdag heb ik te horen gekregen dat ik een HSG onderzoek krijg. Kan dat misscien een rede zijn dat ik mijn ongi onbewust tegen houd?
Ik word gek!!!!

Liefs Bontrie

Lieve meis,

Jeetje das erg zwaar voor jullie, vindt het zo erg voor jullie meiden die zo lang moeten wachten op een wondertje!!! Maar ja het kan zomaar zijn nu je in de mml bent dat je toch echt spontaan zwanger zou kunnen zijn!!! Hoop het zo voor jullie het is jullie gegund hoor!!! Ja de enige manier om er achter te komen is toch een testje hoe moeilijk je het ook vindt!!! Meis heel veel succes en ik hoop dat het nu eindelijk raak is voor jullie de duimen draaien!!

Liefs Sandy

Jeetje wat een heftige 2 jaar hebben jullie achter de rug. En elke maand maar wachten en weer teleurgesteld worden. Ik duim voor je dat het deze keer wèl raak is!! En kan me voorstellen dat je pas do de test doet, omdat dan ook de 35 dgn voorbij zijn.
Sterkte met de spanning en hopelijk eind van de week positief nieuws voor jullie!
Mira

Hoi Bontrie,

Ken je me nog (we hebben weleens geklets hierop het forum ). Nou ja ik lees altijd nog even mee hierzo en nu zie ik weer een berichtje staan van jou. Vroeg me al af hoe het met je ging. OOOO ik hoop zo dat je een positieve test mag hebben vind, het zo oneerlijk als mensen zolang moeten wachten. Nou ik zal duimen voor je dat het vandaag zo mag zijn. Laat je het nog horen!

Liefs Linda.

Terug
Bovenaan