ik weet het even niet meer

hallo allemaal

afegelopen donderdag heb ik een test bij de huisarts gedaan en die was positief!!
aangezien ik mijn laatste menstruatie op 2 januari gehad heb denkt mijn huisarts dat ik al ong een week of 10 zwanger ben.
ik moet morgen weer terug voor een gesprekje, en eigenlijk maak ik me wel zorgen want ik voel niks en ben ook niet dikker.
herkent iemand dit?
is het normaal dat je na ong 10 weken nog niks ziet? mijn buik is echt niet gegroeid volgens mij.
hoop gauw op reacties!!

liefs van een liefmeisje!
 
Hoi Lief meisje,

ben zelf nog bezig met zwanger worden maar heb al wel een zoontje van bijna 2 jaar en weet nog heel goed dat ik ook niks voelde test na test heb ik gedaan maar ik voelde niks maar was super zwanger. Nadat ik een echo had gehad en had gezien dat ik een kindje in mij had werd ik me daar een poepie misselijk s ochtends en ineens ging mijn buik ook hard groeien. Het is gewoon raar en je gelooft het niet tot dat het moment er is dat je voor het eerst het kindje ziet en het hartje ziet kloppen. Geloof me maar dat zwangere gevoel ga je echt nog wel krijgen hoor.

Dikke x en in ieder geval ga er lekker van genieten

groetjes Leonie
 
Hallo Lief meisje,

Gefeliciteerd!! Niet iedereen heeft last van zwangerschapskwaaltjes hoor. Prijs jezelf gelukkig joh! Ik ben nu ongeveer net zo ver als jou en voel me allesbehalve fit.. ......
Het is heel normaal dat je nu nog geen buikje hebt , maak je daar geen zorgen over. Ik heb dan wel een wat dikkere buik, maar dat komt door mn darmen.....
Ik hoop voor je dat je een echo krijgt, dan weet je zeker dat er een wondertje in je groeit.

liefs Trudy
 
GEFELICITEERD!!!!!!

Ik ben nu 12 weken en 5 dagen zwanger en heb tot nu toe geen last gehad van zwangerschapskwaaltjes. Aan de ene kant ben ik daar heel erg gelukkig mee maar aan de andere kant wordt je er ook onzeker van. Die zwangerschapskwaaltjes bevestigen toch nog even dat je echt zwanger bent. Maar wees gerust, nu begint mijn buik te groeien en broeken gaan een beetje te strak zitten. Dus het gevoel dat je echt zwanger bent komt eraan. Je moet nu vooral blij zijn dat je niet ziek bent en genieten van je zwangerschap. Zodra je een echo hebt gehad voel je je ook een stuk zekerder.

Succes met je zwangerschap!!
Monique2
 
Hoi,

Je moet je niet te druk maken dat je buik nog niet gegroeid is dat komt vanzelf wel je ben natuurlijk ook nog maar 10 weken.
Bij de 1 groeit de buik nu eenmaal wat harder dan bij de ander.

Ikzelf ben nu 19 en 4dgn zwanger en mijn buik is nog steeds niet gegroeid, ik kan nog steeds mijn gewone broeken aan.
En dat toen ik van mijn zoontje zwanger was moest ik met 13 weken al zwangerschapbroeken kopen omdat mijn gewone broeken niet meer dicht konden toen had ik al heel vlug een dikke buik.

Dus maak je maar niet te druk die buik komt echt wel wees maar niet bang , geniet nu maar gewoon van je zwangerschap.

Ik hoop dat je dit een beetje gerust steld.

Groetjes Anja
 
Hoi,
Ik begon ook pas met 11/ 12  weken te groeien. En kwaaltjes had ik ook praktisch niet. Het was even een niemandsland; je weet wel dat je zwanger bent, maar je voelt het niet. Nu ben ik 17 weken en het is dat mijn buik inmiddels wel iets gegroeid is, maar verder zegt alleen het wegblijven van mijn menstruatie en de test dat ik zwanger ben. Niets om je zorgen over te maken dus. maar ik kan me je gevoel best wel voorstellen; ik had het ook wel een beetje.
groejts
greet
 
hallo



ik ben nu 14 weken zwanger en heb vanmorgen mijn 1e echo gehad bij is
eigenlijk ook nog niks te zien maar ben al wel heel erg misselijk
geweest dus zou me niet te druk maken dat buikje komt vanzelf wel

 
Terug
Bovenaan