ik weet het even niet meer...

Goedemorgen meiden,

Nou hier mijn verhaal.. op 7-8 een curretage gehad na een mk en uiteindelijk na 38 mn ongi gehad. Nu heb ik de laatste 2 weken van die vage klachten.. Een buik die zwaarder voelt dan anders, wat krampjes.. mn borten die iets groter lijk, maar vooral mn tepels die veranderd zijn (sorry voor de details) en er zitten bultjes op.. Ze zijn gevoeliger maar niet elke dag hetzelfde..
Moet wel iets meer naar het toilet als anders, maar niet overdreven en mn ontlasting is ook anders.. Nou herken ik dit allemaal wel een beetje van de vorige zwangerschap, maar durf er niet goed op te hopen.. Heb pas 16 of 17 oktober mn NOD en dat duurt dus nog eventjes.. Gisteren toch maar een test gedaan, maar deze was negatief! Een kleine teleurstelling dus, maar goed.. dat was te verwachten.. testen voor je NOD is vaak niet positief!
Ben benieuwd hoe het nu verder gaat.. Maar ik durf er echt niet op te hopen. Ben heel erg bang dat ik mezelf voor de gek zit te houden.. Ik weet het gewoon ff niet meer..
Ik zal nu echt moeten wachten tot ik wel of niet ongi ga worden.. pfff...

liefs Debby

He Debbie,
Hou vol meid!
Het klinkt positief maar nu al testen kan bijna geen positieve test opleveren. Je zit nog 6 a 7 dagen voor je NOD dat is wel heel erg vroeg. Helaas moet je dus nog ff afwachten, maar ik duim voor je dat je volgende week dan toch weer een positieve test in handen mag hebben.

liefs,
Dion

Nou mensen... ik hoef me geen zorgen meer te maken! Mijn lijf heeft me gewoon goed voor de gek gehouden.. Ik heb vanmorgen mijn ongi gehad.. Helaas!!

Ik ga mezelf dwingen minder met zwanger worden bezig te zijn.. Dus ook minder hier op het forum!!

Bedankt voor jullie medeleven!

groetjes Debby

Hey Debbie,

Veel sterkte, en succes met het" NIet bezig met zwanger worden" zijn! Ik vond het zelf ook iedere maand weer erg moeilijk!
Hopen snel goed nieuws van je te horen!
liefs Sarah

Terug
Bovenaan