Ik weet het ff niet meer

Vandaag heeft Jochem een onzettende off day. Continu huilen en alleen maar hazenslaapjes doen. De laatste 1 ½ week is hij niet tevreden. Huilen na de voeding ontzettende drama met slapen. Hij is oververmoeid. Gister naar de huisarts geweest omdat hij symptomen heeft van verborgen reflux. Hij heeft nu maagzuurremmers gehad en ik moet zijn flesvoeding verdikken. Vandaag achter gekomen dat hij toch spruw heeft dus vandaag met een drank kuurtje begonnen.

Ik word er zo onzeker van dat het niet lukt om hem te troosten en ik zou graag willen dat hij weer een tevreden baby word. Ik wouw dat ik alles kon overnemen van hem.

Het duurt even voordat de pijn van de slokdarm weggaat...

Hier ook verborgen reflux.. De slaapproblemen overdag zijn gebleven en hebben we hier dus na 8 weken nog steeds..de ene dag iets beter dan de andere.. Hij slaapt nou veel tegen mij aan, is ook wat rechterop.

Je kunt ookmhet bedje scheef zetten en op internet een scheef kussentje kopen voor de wandelwagen..
Helaas is reflux een zaak van lange adem..en zoals de osteopaat zegt.. De maagzuurremmers leggen de maag stiller of liever gezegd de spijsvertering, wat automatisch ook betekend dat de darmen het zwaarder te verduren krijgen.... Beetje cirkel verhaal en je moet zoeken naar de balans.. Ik wil je heel veel sterkte wensen..

Terug
Bovenaan