Ik weet het ff niet meer ....

hoi meiden ,

Ik zou nu 4 week en 4 dagen zwanger zijn ...Nu heb ik paar dagen donder bruin bloed verloren zonder buikpijn of steken en ook geen helder bloed...Dus volgens mijn vk niks aan de hand en goed in de gaten houden ...

Nu vandaag was het bloeden over dus , ff een testje gedaan ( om 19:00 ) en er stond NIET ZWANGER !!
Heb ik nu teweinig hormoon in mijn lijf s avonds ?
Of ben ik het kleine vruchtje verloren ?

Net op het laatste moment een test gekocht en morgen vroeg weer test ...
Please laat het okay zijn ...

Sorry , moest het ff kwijt en voel me gewoon ff niet meer okay :(

Liefsss

Goed dat je het van je afschrijft. Wat zal je geschrokken zijn.
Je ochtendurine is inderdaad altijd het beste en ik hoop echt voor je dat je morgen een positieve test heb!!
Heel veel sterkte!
X

Oh jeetje, wat een onzekerheid!
Je zou in eerste instantie zeggen dat er nog wat oud bloed zat en dat dat naar buiten is gekomen maar dan zou je test nog wel positief moeten zijn.
Misschien komt het nog op gang, hoe erg ik ook vind om het te zeggen, maar ik heb wel eens meer gelezen dat het een paar dagen kan stoppen en dat dan het bloeden in een keer doorzet, ik kan anders ook niet verklaren waarom je test dan negatief is!

Of je hebt gewoon erg weinig aanmaak van hcg en de testen van cb hebben wel veel hcg nodig om positief te testen. En als je dan 4wk en 4 dg bent dan kan dat het verklaren. Dan is het echt oud bloed wat je verloren hebt.

Sorry dat ik miss ook denk aan een miskraam, ik bedoel, je zult zelf ook de mogelijkheid bedacht hebben.

We gaan er gewoon vanuit dat je nog een keer positief test. Misschien toch een dagje extra wachten, het hcg zal niet ineens explosief gestegen zijn dat de cb test nu ineens positief aan geeft.
Ik hoop het echt voor je!!!

Oh jeetje, wat een onzekerheid!
Je zou in eerste instantie zeggen dat er nog wat oud bloed zat en dat dat naar buiten is gekomen maar dan zou je test nog wel positief moeten zijn.
Misschien komt het nog op gang, hoe erg ik ook vind om het te zeggen, maar ik heb wel eens meer gelezen dat het een paar dagen kan stoppen en dat dan het bloeden in een keer doorzet, ik kan anders ook niet verklaren waarom je test dan negatief is!

Of je hebt gewoon erg weinig aanmaak van hcg en de testen van cb hebben wel veel hcg nodig om positief te testen. En als je dan 4wk en 4 dg bent dan kan dat het verklaren. Dan is het echt oud bloed wat je verloren hebt.

Sorry dat ik miss ook denk aan een miskraam, ik bedoel, je zult zelf ook de mogelijkheid bedacht hebben.

We gaan er gewoon vanuit dat je nog een keer positief test. Misschien toch een dagje extra wachten, het hcg zal niet ineens explosief gestegen zijn dat de cb test nu ineens positief aan geeft.
Ik hoop het echt voor je!!!

Thanks meiden , las indd op het internet ook dat je s avonds veel minder hcg hormoon hebt dus ik test morgen vroeg gewoon weer ...

Ik hoop indd dat het gewoon oud bloed is en er niks aan de hand is , maar in mijn achter hoofd hou ik wel dat het indd een miskraam zou kunnen zijn geweest ...

Vorige maand had ik ook smorgens possy test en savonds weer neggy test , ik had toen ook een zware steek rechts in mijn buik en verloor ineens veel helder rood bloed echt giga veel !

Maar goed ik post morgen de uitslag wel ff !!

Thanks voor jullie reactie's !!

Terug
Bovenaan