Ik weet het gewoon niet meer...

Hallo,
Ik ben nieuw hier. Zal me heel kort voorstellen en dan met de deur in huis vallen...
Ik ben sara , 30 jaar en mama van een zoontje van 20,5maand.
Het heeft 2jaar geduurd eer ik eindelijk zwanger was van ons zoontje. Heb de hoogste dosis clomid nodig gehad en had al een afspraak bij de fertiliteit gemaakt die ik naderhznd gelukkig kon annuleren want ik was toch zwanger geraakt met de clomid.
Nu willen we voor nummer 2 gaan. Ik ben in juni gestopt met men pil. Op 27 september stond ik smorgens op en had ik wat bloedverlies (enkele druppels maar) en krampen helemaal onderaan in men buik. De week erna zondag morgen had ik terug felle krampen. Dus ik dacht dat de eerste keer de eisprong geweest was.... Maar tot nu toe heb ik nog steeds men menstruatie niet gehad. Ik heb vanmorgen nog maar eens een zwangerschapstest gedaan (zo een vroege test) en ze was negatief....
Was dit dan niet men eisprong? Ben ik zwanger maar test da ding gewoon niet? Ik snap er niks meer van....
Ik heb pas 1 oktober een afspraak bij men gyneacoloog.... Maar ondertussen wordt ik dus wel zot....
Hebben nog vrouwen gehad dat hun cyclus zolang duurt? Of.....

Groetjes
 
Hoi Sara,
Na het stoppen van de pil, maakt niet uit hoe lang je eraan hebt gezeten, kan je lichaam flink van slag zijn. Toen ik vorig jaar stopte met de pil heb ik zeer onregelmatige en lange cyclussen gehad, bijvoorbeeld: 35 dagen, 56 dagen, 43 dagen... Ook zijn alle symptomen toen wel voorbij gekomen van zwangerschap, maar toen ik in februari werkelijk zwanger bleek te zijn had ik vrijwel geen symptomen. Mijn man heeft me zelfs moeten overhalen om een test te doen, omdat ik al 5 dagen meende ongesteld te moeten te worden maar nog steeds geen bloedverlies had. 
Als je zwanger was geweest, had de test wel positief getest, of je bent gewoon echt nog te vroeg geweest. Ook door stress kan je menstruatie op zich laten wachten - je lichaam kan het dan onbewust zelf uitstellen. Geef je lichaam nog eventjes de tijd, 1 oktober is over twee weken al (ik weet dat het lang lijkt te duren, maar die twee weken zijn zo voorbij!). Succes met wachten en ik hoop dat het uiteindelijk toch raak blijkt te zijn voor je.
 
Terug
Bovenaan