ik weet het niet, ben ik nu zwanger of niet

A

Anoniem

Guest

Hallo Allemaal

Ik heb een vraagje, ik voel me elke ochtend misselijk en moet ook braken wat ik heel vreemd vindt.  Want ik ben pas twee weken geleden ogi geweest. Heb ook pijn in mijn buik en voel me best moe en niet lekker. Ik geef nog steeds bortvoeding en gebuik geen behoedvoorsmiddelen of zo mijn kleine is pas bijna 6 maanden (27.07.2007). Ik kan toch niet zwanger zijn???

Wie heeft dit ook meegemaakt, alvast bedankt voor jullie reacties

Groetjes van  trotse mama van mootje 27.07.2007

hoi hoi,

waarom zou je niet zwanger kunnen zijn???
als je geen voorbehoedsmiddelen gebruikt en wel gemeenschap hebt
kun je toch gewoon zwanger raken

en dat je borstvoeding geeft betekend niet dat je tijdelijk ontvruchtbaar bent

het kan ook een griepje zijn natuurlijk

als je een regelmatige cyclus hebt moet je gewoon afwachten of je ongi wordt en anders testen

veel succes

groetjes moekje

Ja, wat het vervelende altijd is, is dat je eerst een eisprong hebt, voordat je ongesteld bent. Dus je kunt in theorie best zwanger zijn!

Eline is nu 5 maanden en ben nog niet ongesteld geweest. Ik geef ook volledige bv...Wat dit betreft dus wel een zegen. Het is niet mijn meest favoriete periode van de maand

hoi heb precies t zelfde probleem. geef ook nog volledige bv geen voorbehoedsmiddel en nog niet ongi geweest na de bevalling. ben 13-9-7 bevallen.

hoi,

ik geef geen bv meer (al enige maanden) en ben bevallen op 14-7-07 en ben vorige week eindelijk voor het eerst ongi geworden. EindelijK!!

niet dat ik het zo prettig vind normaal, maar deze keer wel. Voor mij betekend het dat alles nu eindelijk weer een beetje normaal is. (hopelijk ;-) )

Sannemams

Hoi,
als ik dit lees..denk ik..wil je weer zwanger zijn?
Als je niets gebruikt om het te voorkomen, is de kans natuurlijk best aanwezig!!
BV geven is geen voorbehoedsmiddel, en de kans is er dus zeker als je hebt gevreeen..
Dus als je het wilt is het prima, maar als je het niet wilt???
Ja dan zul je er iets aan moeten doen om het te voorkomen lijkt me!
Ik lees hier dat veel mama's die bv geven niets gebruiken..Allemaal met een reden?
Ben benieuwd..Rina.

Beste moeders,

Bedankt voor jullie reacties, ik ben  gisteren ongesteld  geworden niet hevig klein beetje beetje bruin met een beetje slijm en  heb nog steeds pijn in mijn buik. En mijn huisarts is op vakantie dus ik weet het niet. Want mijn schoonzus gaf ook borstvoeding en was ook ongesteld ook bruin met een beetje slijm en die was 2 halve maand zwanger! de dokter zei dat was geen menstruatie dus wie weet. Als ik wat meer weet dan laat ik het horen.

groetjes mama van mootje

27.07.2007

Wij gebruiken op dit moment condoom als voorbehoedsmiddel. Heb 2 maanden Cerazette gebruikt (pil die je ook mag gebruiken als je BV geeft) maar deze moet heel nauwkeurig ingenomen worden. Helaas ben ik daar niet zon ster in, dus dan maar condoom.

Tja, als je niet zwanger wilt worden, moet je idd wel voorbehoedsmiddelen gebruiken...

Terug
Bovenaan