ik weet het niet HELP....

Hallo meiden,

Het is hier al honderd keer gevraagd maar ik kan het zo snel niet terug vinden dus nog maar een keer..
Ik heb het idee dat Emma niet meer genoeg heeft aan 5 x 200 flesvoeding, dus ik heb vanmiddag Nutrix gekocht. Nou twijfel ik weer of ik wel of niet zal geven. Ze weegt nog net geen 6 kilo en is a.s maandag 4 maanden en 3 weken oud. Zal ik nou om 20.00 uur een papfles maken en haar dan tussen 23.00 uur en 0.00 uur weer wakker maken voor een laatste fles. Of beter wachten tot morgenvroeg en dan de nutrix erbij geven....
Twijfel, twijfel....wat is nou het beste?

Ik hoop dat jullie me advies kunnen geven, ik kan na het weekend ook het CB bellen maar daar heb ik niet zoveel vertrouwen in

Groetjes Monique

Hoi,
Nutrix is toch rijstebloem. Het mag vanaf 4 maanden. Dus je kunt het gerust erbij doen. Maar misschien lust je kleine het helemaal niet. Dat had Quinn. Die lust het niet door de melk in de fles. Maar wel als pap met een lepeltje. Als je er achter staat dan zou je dat dadelijk al kunnen proberen. En anders morgenvroeg. Het maakt niet zoveel uit denk ik. Het enige is wel, dat als haar darmpjes er nog niet zo goed tegen kunnen, ze vannacht misschien minder slaapt. Maar ja... dat weet je nooit vantevoren.
Geef je nog geen fruit of groente? Wat dat werkt meestal ook wel goed om de honger te stillen.
Groetjes Veerle

Hoi Veerle,

Ik geef nog geen groente en fruit omdat ze heel veel last heeft gehad van haar darmpjes, dus was het advies van de huisarts om daar mee te wachten tot ze echt 6 maanden is. Nu lijkt het wel beter te gaan hoor, ze poept iedere dag een paar keer, al een hele verbetering. En ik dacht dat Nutrix een goeie voorbereiding was op de eerste echte hapjes zeg maar...
Bedankt voor je snelle reactie.
Groetjes Monique

Terug
Bovenaan