Ik weet het niet hoor

Hallo dames,

Ben een weekje afwezig geweest ivm operatie van mijn man. Voor de meiden die zwanger zijn, van harte!!! Dat is echt supernieuws! Mijn NOD was gisteren, tot vandaag geen ongi te bekennen. Ik durf niet te testen. Er zijn dagen dat ik denk ''Nou, als ik nu niet zwanger ben, dan weet ik het ook niet meer'' en dagen dat ik denk '' Sjantal, hou je er toch niet zoveel mee bezig, deze maand is het echt niet raak''. Jullie begrijpen natuurlijk hoe frustrerend dit werkt. Zondagmiddag ben ik met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Had al enige dagen last van mijn darmen en dus een opgezette buik. Zondag na de ontlasting (sorry...:)) kon ik niet meer lopen, had vreselijke krampen in de onderbuik. De gyn denkt aan een onsteking in de baarmoedermond, moet vandaag bellen voor de uitslag. Ik heb wel gevoelige tepels, veel plassen, heel erg moe en vreselijke opvliegers, maar durf nog niet te testen. Herkent iemand dit?

Dikke kus
Sjantal

mag ik je 1 raad geven wel testen, straks heb je een ontsteking aan je baarmoeder wand en ben je zwanger dan is dit van levensbelang om te weten of je zwanger bent!! en ook voor de medicatie die je gaat krijgen als het een ontsteking is, dus ik zou toch maar testen.
veel succes en ik hoop dat alles alleen maar komt door het zwanger zijn!! en dat alles goed mag verlopen.
liefs sandra 12 weken en 4 dagen.

Hoi Sandra2,

Ik heb net de gyn gebeld en ze hebben niks gevonden. Zondag hebben ze ook een zwangerschapstest gedaan in het ziekenhuis, maar deze was negatief. Kon ook niet anders, want ik was toen nog niet overtijd. Vandaag wel. Weet je wat ik trouwens ook heb, last van duizeligheid en een hele erge ijzersmaak in mijn mond. Als ik eet, is het echt vreselijk als het puntje van tong tegen de lepel aankomt. Raar is dat he? Wat waren jouw verschijnselen?

Hoi sjantal

wat akelig voor je,dat je nu niet weet wat er loos is.
Hebben ze ook gekeken voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?

sterkte ermee, liefs,jeanette

Hoi Jeanette,

De gyn vertelde mij dat mocht ik zwanger zijn, ze dat toch niet kunnen zien op dit moment. Daar is het nog te vroeg voor. Hij zei dat het ook mijn eisprong kon zijn, terwijl ik die twee weken geleden al gehad heb. Volgens hem kon ik daar nog last van hebben. Ppfff...ik weet het niet hoor. Soms denk ik echt dat ik zwanger ben, maar omdat ik geen gevoelige borsten heb twijfel ik daaraan.

Hallo Sjantal,,

Wat een naar verhaal van je hopelijk is alles nu weer in orde en weet je van de week waar je aan toe bent!!

Wat bedoelde de arts dat je nu nog na 2 weken last kan hebben van je eisprong ?? wat zij hij/zij daar dan over??

succes hoor!
groetjes: Chili

Hoi Chili,

Hij zei dat ik ongeveer 20 juli mijn eisprong gehad moet hebben (dat klopt!) en dat het misschien nu bezig was als ik daadwerkelijk zwanger zou zijn. Vandaar de krampen e.d., maar het kunnen ook mijn darmen zijn volgens hem. Alles heeft verband. Ik zag wel aan zijn gezicht dat hij mij niet blij wilde maken met een dooie mus, dus veel heeft hij er niet over gezegd. Een eisprong kan volgens hem ook naweeen geven. En die doen behoorlijk pijn, vooral als je net gestopt bent met de pil, net als ik.

Terug
Bovenaan