Ik weet het niet hoor!

Hoi meiden,
Ik moet weer even wat kwijt hoor.
Gister dus een positieve ovulatietest en we zouden dus moeten klussen maar we moesten tot 23.30 werken allebei, in de sport, hadden les gegeven en waren doodmoe. Toch maar proberen maar het lukte mijn vriend gewoon niet. Dus toen maar gaan slapen, baal er wel van hoor. We hebben zondagavond nog wel ff geklust maar ik heb zelf het gevoel dat we iedere dag moesten klussen. Vanavond dan nog maar en dan vreselijk duimen. Ik heb er zo'n naar gevoel bij, vind het ook zieig voor mijn vriend en die voelde zich enorm schulig maar het moet wel leuk blijven toch?

Ik weet niet of het nog zin zal hebben om vanavond te klussen. Ik voelde ook weer die vreselijk hevige steek die ik vorige keer ook voelde. Ik zit nu dus met die ovulatietesten en nu weet ik eigenlijk nog niets. Vanmorgen was het linker (test)streepje weer lichter dan de rechter dus de piek is al geweest.

Pffffff, baal als een stekker.

Sorry voor mijn geklaag weer hoor maar ik moest het ff kwijt.

x Po

Hoi lieve Po,

Als je zondag hebt geklust en vanavond weer dan kun je je ei echt niet gemist hebben. Tuurlijk was het mooi geweest als het gisteren ook nog was gelukt maarja, het moet ook niet zo verplicht worden allemaal. Je hebt 'm echt niet gemist want om de dag sex hebben is prima, maar ik snap je echt wel heel goed hoor. Ga voor de zekerheid vanavond nog even klussen en dan zie je het wel.

We duimen voor je hoor!!

Dikke kus F

He Po,

Ik begrijp je gevoel helemaal hoor. Volgens mij heb je hem ook echt niet gemist. Volgens mij is het voor de kwaliteit van het zaad juist beter om om de dag een zaadlozing te hebben ipv iedere dag. Ik zou vanavond als ik jou was even weer klussen en dan kan het toch niet missen. Je hebt je ei deze dagen gehad en de zaadjes leven in ieder geval wel 48 uur maar soms wel tot 72 uur, toch.
Ik begrijp heel goed je gevoel hoor, mevrouw ongeduldje. Je wilt zo graag moeder worden. Heb ik ook wel last van. Had net een beetje rust gevonden en nu is het alweer helemaal spanning. Maar Po het komt heus wel goed met ons allemaal. Nog even een vraag volgens mij meen jij wel eens dat het raak is en dan blijkt het niet zo te zijn. Heb je dan verschijnselen of is het gewoon een gevoel?

Liefs Biate

He Po

Ik heb bij mijn ovulatietesten de uitleg staan dat als je een donker streepje hebt, dat je dan binnen 22 / 48 uur je eiersprong hebt.
Je zit dus juist goed, gewoon doen vanavond.
Dit gevecht ga ik ook iedere maand aan met m,n vriend hij traint 3 x in de week tot laat en hij kan niet op commando zovan ja nu moeten we.

Ik had 2 weken terug op dinsdag een donker streepje en woensdag deden we het pas ik ben nu 2 weken verder ben nog niet ongi en voel me zwanger, gezwollen borsten en een kei harde onderbuik.
Ik plas om het half uur dus wie weet zit je juist goed vanavond.

Zet m op

Dank je meiden! Ik had het ff nodig. Ik moet gewoon afwachten en mijn vriend heeft vanavond geen excuses :)!!!! Normaal is hij er ook niet vies van dus.....

En Biate, ik had verschijnselen toen, een heleboel, veel plassen, gevoelige borsten,misselijk, rare smaak, snel vol, geen eetlust maar wel honger en heel moe e.d.. Maar mijn ongi van toen leek ook heel erg op mijn miskraam dus misschien was het heel vroeg niet goed gegaan. Ik duim nog voor je hoor!!

Liefs Po

Hi Po,

Toch wel even lekker om af en toe te kunnen klagen he? (ik denk niet dat iemand het hier als klagen zal zien maar meer je ei kwijt kunnen) Leuke woordspeling trouwens. Ik hoop dan ook voor je dat je je ei op tijd kwijt bent en dat er een actief zaadje is die flink doorzwemt en we een zwangere Po hebben over een week of 2. Neem je tijd het komt echt goed!!

Knuffel,

Corina

Hoi Po,

Ik had zondagmiddag een positieve ovulatietest. Wij hadden al zaterdagavond geklusd en uiteraard zondag. Nu was ik ook erg onzeker over het feit of we wel genoeg geklusd hadden, we hebben maandagavondlaat toch nog maar even geklusd, wat een toestand. En nu maar afwachten. Ik heb wel zeer gevoelige tepels, maar ik denk dat dat door de eisprong komt.
Succes met afwachten en duimen dat het positief uitpakt.

Gr Mayke

Hoi Po
Bij mijn eerste zwangerschap had ik dag 12 geklusd dag 13 een positieve ovu test en NIET geklusd en dag 14 wel geklusd. EN ik was gewoon zwanger dus alle kansen
Liefs
Lotte

Terug
Bovenaan