Ik weet het niet meeeeer!!! (vakantie?)

A

Anoniem

Guest
Ik wil graag er even tussen uit in de zomer (augustus). Ik kan alleen niet kiezen.
Het moet iets kant en klaars zijn, want we gaan zelf geen tent opzetten. Het mag een ingerichte bungalowtent zijn, maar ook een huisje of blokhut of stacaravan ofzo. Als Kian het maar leuk vindt en het mooi en schoon is.
Maar dan is er nog zooooveeeeel keus. Willen we met de auto, willen we wel naar het buitenland, wat willen we eigenlijk?? Het mag in ieder geval niet heeeel erg lang autorijden zijn. Houden we zelf wel van, maar vinden dat een beetje eng met Kian.
Nog meer van die besluiteloze types?
Of is hier iemand die de gouden tip heeft.....
Liefs Nelleke

Hoi Nelleke,

Ik vind persoonlijk de Veluwe altijd wel leuk. Lekker weg in eigen land. Dicht bij huis en toch het gevoel dat je even helemaal weg bent. (zit ik hier reclame te maken ofzo???)Ik heb zelf een paar keer op een camping gestaan waar je ook sta-caravans kunt huren en ze waren vorig jaar ook bezig om nieuwe huisjes neer te zetten (ik weet niet of dat al klaar is). Het is in Otterlo. Je kunt er heerlijk fietsen en ook op de camping is een grote waterplas (diep en ondiep).

klik hier

Kijk maar eens, maar ik weet niet of jouw interesses dichtbij die van mij liggen.

Groetjes happyM.

Ik hoef niet per se naar het buitenland. In nl heb je mooie stukken.
Als je er heerlijk kunt fieten of wandelen is het voor ons met Yoëll prima.

Wij gaan oktober een weekje naar de loohorst van center parks. Daar heb je een groot zwembad gericht op de kleintjes. Het lijkt me heerlijk om daar met hem te vertoeven.
Is het mooi weer, gaan we een stukje wandelen, de bossen in of lekker fietsen.

Denk niet te moeilijk en niet te ver weg Dichtbij kun je het erg naar je zin hebben.
Succes met kiezen

Pauline

hoi hoi, i

Moelijk he als je nog niet weet wat je wilt.
In nederland heb je idd mooie plekken om je vakantie door te brengen.
Je zou ook ergens heen kunnen gaan waar je een beetje in de buurt zit van een dierentuin of zo... dat je nog een leuk dagtripje kan gaan maken.
Wij zijn vorige week een midweek naar centerparcs geweest en het was heerlijk.
Wij zaten op de kempervennen en voor ons was het maar een uurtje rijden dus dat was lekker.   En het zwembad was super, jaimey heeft er echt van genoten.
Wij hebben besloten om van de zomer naar het buitenland te gaan, bulgarije.
Vorig jaar zijn we ook niet weg geweest en wij vinden het altijd gezellig en leuk.
Ben benieuwd zal wel een hele andere vakantie worden met zo'n kleintje erbij.

Hou ons even op de hoogte ben benieuwd wat het gaat worden

gr kaat

Terug
Bovenaan