Ik weet het niet meer ...acupunctuur temperaturen

Beertje87

New member
<p style="text-align: left;">Hey meiden,</p>
<p style="text-align: left;">Pff wil even mijn verhaal kwijt hoor. September implanon laten verwijderen en nu zitten we in mei
 
Gaat iets niet goed mijn verhaal komt er niet helemaal op !

Hey meiden,



Pff wil even mijn verhaal kwijt hoor. September implanon laten verwijderen en nu zitten we in mei
 
<p style="text-align: left;">Hey meiden,Pff wil even mijn verhaal kwijt hoor. September implanon laten verwijderen en nu zitten we in mei! ik vind het langduren.maar ik heb altijd in de 3e week van mijn cyclus bruin verlies en dan op de dag dat ik ongesteld moet worden dan zit er rood bij.voor dat bruinverlies ben ik naar een acupuncturist geweest heb ik behandelingen gehad en zelfs kruidens moeten innemen.nu zitten we weer in week 3 en zondag begon het met weinig roze/bruin verlies en maandag ook.dinsdag ook nog en woensdag overdag ook alleen woensdagavond klein beetje bloed verlies gehad 1x. Vandaag ook bruin overdag beetje en vanavond ook weer beetje bloed. Wat zou dit nou kunnen zijn? Een innesteling ? Ook moet ik temperaturen voor de acupuncturist zo dat zij kan zien hoe en wat. Zelf vind ik het moeilijk om eruit te lezen wanneer eisprong is. Maar wie heeft dit ook mee gemaakt zo ? Het is niet zo dat ik ongesteld kan worden van dat moet ik pas over 7 dagen worden.</p>
Alvast bedankt meiden -x-
 
Terug
Bovenaan