ik weet het niet meer hoor!!!!!

A

Anoniem

Guest
beste mensen, ik ben 23 jaar en ik ben nieuw op het forum, ik had een vraagje , en ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen,

mijn vriend en ik zijn al een paar maanden bezig om zwanger te worden, nu dacht ik echt dat ik het was,
ik had vorige week woensdag al mijn nod moeten hebben en dat was ook zo , ik was niet ong. geworden, ik heb wel 5 dagen achterelkaar een beetje last van mijn onderbuik gehad, en niet ongesteld geworden, ik helemaal gelukkig natuurlijk, nu heb ik een test   gedaan en raad eens negatief, en nu werd ik vanmorgen wakker met een heftige bloeding, ben ik nu gewoon toch nog ong. geworden (want ik heb nergens last van en normaal gesproken wel), of zou ik toch zwanger kunnen zijn, wie kan mij helpen want ik weet het echt niet meer.

Hoi Venessa,

Welkom hier.

Ik denk niet dat je zwanger bent.
Ik weet niet hoe lang je gestopt bent met de pil maar je cyclus kan aardig door de war zijn en dat duurt wel even voor alles weer normaal verloopt.
Die buikpijn kan wel gewoon van je ongi zijn.
Als je de pil slikt neemt dat vaak een hoop buikpijn weg en omdat je dan nu gestopt bent kan het zijn dat je buikpijn hebt als je ongi bent.
Ik hoop dat je er iets mee kan.

Liefs Bibbi

Zoals ik het lees ben je denk ik ook niet zwanger. Balen he!
Hou goede moed. Tja, die onregelmatigheid blijft een onduidelijke factor he! Waarom alles niet gewoon op uur en tijd ben je in iedergavl van die vervelende onzekere momenten af!
x mees 26jr ronde 9

beste bibi ik wil je in ieder geval bedanken voor je reactie maar ik wil er ook nog even aan toevoegen dat ik al 7 maanden de pil niet meer slik en de laatste 5 maanden steeds binnen 28 dagen ong. ben geworden, dus je zou bijna denken dat dit dan wel je regelmaat zal zijn, maarja waarschijnlijk niet dus, volgens mij kan je lichaam hele rare dingen met je uithalen
groetjes venessa

het is wel heel moeilijk om geduld te hebben als je al zo lang bezig bent en steeds weer hoop hebt he????

Terug
Bovenaan