IK weet het niet meer, mijn tante zegt dat ik zwanger ben!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden, misschien moeten jullie eerst mijn andere topic lezen, toch nog zwanger, voordat jullie dit begrijpen.
Maar het is als volgt, ik was net bij mijn opa en oma, en daar was mijn tante ook,ik had het koud, en vroeg om een trui aan mijn oma, toen zei mij tante heb je het echt zo koud dat je met twee truien aan gaat zitten, toen zei ik ja, en ze zei toen dat komt omdat je zwanger bent! ik zeg uh, hoezo denk jij dat, toen zei nou dat zie ik aan je, en ik toen hoe kan je dat zien dan, ja dat weet ik niet maar ik zie dat gewoon aan je

Nou je begrijpen nu wel dat ik het helemaal niet meer weet, ook zei ze ik heb het wel vaker gezegd tegen mensen en toen had ik ook gelijk.

Overgens heb ik het de laatste drie dagen wel veel koud, slaap in een verwarmd waterbed en ik had een pyama aan en sokken en een gevoerde sprei over me heen en nog kon ik net slapen van de kou, hebben jullie daar ervaring mee?

Heb nog steeds een menstruatie gevoel in mijn buik ( moet het pas worden over 10 dagen ( 28dagen cyclus ) en mijn borsten zijn ook wat gevoelig )

Hellllllpppp, liefs van mij.

Haha, moest er lachen om jou stukje! Dat zelfde heb ik met een bewoner, die weet ook altijd precies wanneer iemand zwanger is en maakt dan lieve piep geluidjes. Ze doet dat nu ook bij mij.  Collega's zitten te klieren, want die weten wel dat mijn mannetje en ik kinderwens hebben, je bent zwanger!!! 4 Februari was mijn nod en nu nog geen duivels, maar ook geen positieve test, spannend!!!

Ben benieuwd, hou je ons op de hoogte???

Liefs Lientje

ik houd jullie op de hoogte hoor, ik had ook twee keer een negatieve test, ik was toen 1 en vijf dagen overtijd, maar omdat ik natuurlijk wel 1,5 gevloeid heb twijfel ik dus.

Hebben jullie ook ervaring met dat je het zo koud hebben?
Nu moet ik over tien dagen weer ongesteld worden( als mijn vorige bloeding geen innesteling was maar een gewone menstruatie kan het daara natuurlijk ook nog gebeurt zijn.we hebben gewoon verder geklust haha.

heb nu gevoelige borsten en het gevoel dat ik ong moet worden, en veel koud, moet iets meer plassen, en ben soms misselijk.
Vind het wel spannend hoor.

Lientje ik hoop ook voor jou dat die bewoner gelijk heeft.:0 en zelf hoop ik dat mijn tante gelijk heeft.

Hai

Wat jouw tante vandaag zei heb ik zelf ook een keer meegemaakt.
Ik zag een collega van mij en ik weet niet waarom maar ik zag aan haar dat ze zwanger was. Ik vroeg dus ook out of the blue aan haar A ben je zwanger? wat zwanger ik haha, thuis heeft ze er ook nog met haar man hartelijk om gelachen. Twee weken later had ze een positieve test....

Vraag me niet hoe het kan maar soms zijn er dingen die niet te verklaren zijn en toch blijken te kloppen

Ik wens je alle geluk van de toekomst

lfs Gonnie

Ja!! Ook ik heb zòn collega!! Die voor jou al gauw de zware bewoners in bed ligt omdat ze aan je kan zien dat er wat meer aan de hand is .

Grappig is dat hè. Zij zegt dat ze het aan de ogen kan zien. Ook mijn afgelopen zwangerschap, helaas miskraam, had ze het ook al weer opgemerkt!!

En ik moet zeggen; tijdens die zwangerschap had ik het ook berekoud . Dus ...wie weet. Maar hou ons op de hoogte hè.

Liefs XX

Heb meerdere malen aan mijn tante gevraagd hoe ze dat zag, maar dat kon ze niet verklaren, ze kon ook niet zeggen waaraan ze het zag, maar ze zag het gewoon:)

Hoop ook echt dat ze gelijk heeft, zou het echt super vinden.

O dus dat koud hebben komt wel bekend voor.nou weer een teken dus..

Liefs

Wat is het dat mensen kunnen zien of je zwanger bent, is het een gevoel, iets in je uiterlijk??? Ik weet het niet hoor! Weet alleen dat mijn moeder het ook vrij snel kan 'zien' of iemand zwanger is of niet! Dat het is aan een kant maar goed dat zij in Nl is en ik in Canada...dan kan ik het hopelijk iets langer geheim houden mochten wij zwanger raken!

Is er iemand op het forum die dit raadsel voor ons kan oplossen?? Ik ben zo benieuwd wat mensen 'zien' !!

Liefs Ponoka

ik heb dit momenteel  
iedereen vraag wat is er met je je straalt 
zobterwijl ik zo moe ben maar ben ongesteld geweest en rest bij ha was nega tief
zelfs man en zoon roepen dat ( zoon zegt mama broertje in buik) 

Terug
Bovenaan