Ik weet het niet meer (update)

Tot nu toe zijn de bloedingen en de krampen weggebleven maar....heb gisteren ook even een Predictor testje gedaan en die was negatief...dus niet meer zwanger :-(

Toen ik wist dat we net zwanger waren heeft mijn vriend het heel erg benauwd gekregen en wilde eigenlijk niet meer. Nu is het een miskraam geworden en nu heeft hij er, op dit moment voor zijn gevoel, geen behoefte meer aan. Hij stelt voor het even rustig aan te doen en er niet mee bezig te zijn en kijken of ie over een paar maanden wel wil.....iemand die daar ervaring mee heeft. Mannen die terugkrabbelen ondanks dat ze er bewust mee bezig zijn geweest?
 
Hoi Beth,

Jammer hoor dat het mis is gegaan. Ook wij hebben hier ervaring mee. Mijn vriend wilde ook een pauze. Een MK is erg emotioneel, ook voor de partner, dus praat er over. We zijn er niet meer mee bezig geweest en gelukkig lukte het na 6 md. wel.

succen en praat er goed over samen,

Karin
 
hoi beth

mijn man krabbelde sowieso steeds terug, al viel er niet zoveel terug te krabbelen omdat ik gewoon zwanger was. de hele tijd was het een beetje op en neer van: zie ik het wel zitten of zie ik het niet zitten.

gun hem wat tijd, het is toch ook een emotionele achtbaan.
even rustig aan doen lijkt me wel een goeie eigenlijk. even loslaten en weer aandacht voor elkaar ipv voor zwanger worden. voglens mij hebben veel stellen daar wel moeite mee, dat ze elkaar uit het oog verliezen bwvs en elkaar alleen nog zien als ei en zaaddonor.

heeel veel sterkte!!

lies
 
Terug
Bovenaan