ik weet het niet meer

Hoi meiden,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik weet het niet meer. Het is misschien wel een beetje een vies verhaal wat ik hier nu neerzet, maar jullie zijn wel wat gewend volgens mij. Ik heb ongeveer 4 dagen geleden een bruinige afscheiding gehad. Dus ik dacht dat ik ongi moest worden. Dus een tampon erin gedaan en er kwam 1 keer ietsje bloed, maar verder alleen een beetje bruinige afscheiding. Nu heb ik vandaag weer helemaal niets!! Ik had wel een hogere temp, buikpijn, misselijk gevoel, maar ik heb vanmorgen toch maar een test gedaan en deze was negatief. Kan iemand mij vertellen wat ik hier nu mee moet? Mijn cyclus is tussen de 22 en 24 dagen en vandaag is het 27 dagen. Dus wel wat langer dan ik gewend ben. Moet ik later nog een test doen? Help, ik weet het echt niet meer.
Groetjes J.
 
Misschien ben je toch wel zwanger...
Dan zou het bloedverlies een innestelbloeding zijn geweest. Wellicht test je over een paar dagen wel positief!
Veel sterkte met de spannende dagen!
 
ik denk ook dat je veel kans hebt dat je zwanger bent doe de test over 3 dagen nog eens en wel met ochtend urine die is veel meer geconcentreerd!
heel veel succes ik hoop het echt voor jullie.
liefs sandra
 
Hoi meiden,

Bedankt voor jullie snelle reactie. Ik heb vandaag een nieuwe test gehaald en zal over een paar dagen weer opnieuw testen. Het blijft toch wel onzeker en soms word je er gek van.
Groetjes J
 
Helaas ben ik vandaag toch ongi geworden. Aan de ene kant ben ik 'blij'om van de onzekerheid af te zijn. Dus op naar de 5e ronde. Toch bedankt voor jullie reacties.
Liefs J
 
Terug
Bovenaan