Ik weet het niet meer

Hallo Allemaal,

Ik ben nog steeds noet ongesteld geworden. Ik zit vandaag op dag 50 van mijn cyclus. Normaal heb ik een cyclus van 28 dagen, en mijn langste was 32 dagen. Ik heb al 5 keer in totaal getest, en alle keren waren negatief. Ik ben ook al bij de huisarts geweest, en die zegt dat ik maandag over een week moet terugkomen als er nog niets is. Hij wilt geen bloedtest doen. Ik heb een hele harde onderbuik, en voelt de hele dag door raar. Verder ben ik moe, maar ik weet niet of dat komt door een eventusle zwangerschap of doordat ik gewoon fruk ben de laatste tijd. Wat zouden jullie doen in mijn geval?? Ik word helemaal knettergek!! Ik weet niet meer wat ik moet doen. Wie herkend dit, en kan me misschien een tip geven??

Groetjes van een hele onzekere, en verwarde Vanessa
 
Jeetje wat raar!!!
Ook raar dat de HA geen bloedonderzoek wil doen???
Ben je er niet teveel mee bezig, dat de menstruatie daarom uit blijft??
Bel anders maandag eens een VK op als je HA nog steeds geen nader onderzoek wilt doen, misschien kunnen zij je wat meer vertellen, en anders kan je nog aan de HA vragen voor een second optinion, of een verwijzing naar gynocoloog of VK???
Misschien wilt ie dat wel doen.

Nou meis sterkte en zal voor je duimen dat het een zwangerschap is.

Liefs MImi
 
Ik zou die HA eens bij zijn lurven grijpen en hem desnoods dreigen. Wat een wanprestatie van die HA zeg. Ik ben het wel eens met Mimi, neem eens contact op met een VK, die kunnen je meer duidelijkheid geven omdat ze er meer verstand van hebben.

Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat dit iets met stress of frustie zijn te maken kan hebben, heeft wel wat invloed op een lichaam maar toch niet zó rigoreus.

Sterkte meisie, en laat ons weten hoe het met je gaat :)

Knuffel Fabbie
 
hoi Vanessa,

Ik ken het gevoel heb het ook meegemaakt. ik was helaas niet zwanger. wat je zou kunnen doen is in de ochtend je temp opnemen. Als je zwanger bent is je temperatuur nl. vrij hoog. succes