Ik weet het niet meer!!!

Help; Ik ben vanaf eind februari gestopt met de pil nadat ik hem 14 jaar heb geslikt (diane-35). De eerste maand kwam mijn menstruatie na 35 dagen en een test. Daarna 2 keer om de 2 weken en nu is het inmiddels 38 dagen geleden dat ik mijn laatste menstruatie had. Ik heb op dag 30 en op dag 37 een test gedaan, deze waren beide negatief(waren beide Romed testen). Ik heb gevoelige borsten en tepels maar dat word al minder. Ik heb de afgelopen dagen heel veel afscheiding gehad (meer dan normaal is bij mij) en ik heb me veel misselijk en moe gevoeld.

Ik denk dat ik er veel mee bezig ben maar ik weet het ff niet meer, mijn lichaam houd me zo voor de gek, hoe kan dit?

Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand me raad geven????

Groetjes Peggy
 
hallo Peggy probeer eens een andere test bijvoorbeeld de clear- bleu met ochtend urine dan weet je zeker dat het niet aan de testen ligt en daarna zou ik naar de huisarts gaan en kijken wat zij voor je kunnen doen.
succes groetjes tijger
 
Je lichaam kan je erg voor de gek houden kan ik je zeggen. Ik kan je verder niet helpen, ik zou maar even afwachten nog en inderdaad als je niet kan wachten misschien naar de dookter, die kan je vast meer vertellen!

 
Hoi Peggy,

Als de pijn in je borsten afneemt, denk ik dat je ongi eraan komt. Dat is althans wat er bij mij gebeurt, misschien werkt jouw lichaam anders...

Succes, Inge
 
Je lichaam kan je zo voor de gek houden!
Voordat we zwanger probeerde te raken was het precies te voorspellen wanneer ik ongi werd. Sinds we proberen zwanger te raken ben ik elke maand een paar dagen over tijd.
(ik was trouwens al 3 jaar met de pil gestopt voordat we begonnen met zwanger proberen te raken)
 
Hallo Peggy,

Ik herken het probleem. Gestopt met de pil en de eerste drie maanden regelmatige menstruatie gehad. Nu naar 35 dagen nog geen menstruatie. Drie keer een zwangerschapstest gedaan. Resultaat negatief. Denk er over naar om de huisarts te bellen. Wacht nog even af.
 
Bedankt allemaal voor jullie berichtjes. Ik wacht het weekend nog even af, als er zondag niks te zien is doe ik een (clearbleu) test. Als die ook negatief is denk ik dat ik naar de dokter ga maar die zal ook wel zeggen dat het aan het stoppen me de pil licht!
Ik wou dat ik dat stomme ding al eerder in de prullebak had gegooid!!!

Liefs Peggy
 
hoi peggy heel herkenbaar ben in mei met de diane 35 gestopt 1 keer ongi geworden en nu ben ik al anderhalve week over tijd heb een test gedaan maar mooi niet zwanger dus hormonen jagen me door t lijf en heb rugpijn enzo wat een rotzooi is die diane 35 zeg. sterkte meid denk aan je
 
Terug
Bovenaan