ik weet het niet meer

hallo allemaal,

ik baal echt. was mijn pil een poosje geleden vergeten (in de 1e week).zou het leuk vinden als ik zwanger ben, dat wel! heb wel een bloeding gehad in de vakantie op mijn NOD, maar veel minder en korter dan anders. heb drie negatieve testen en ben nu drie weken verder. Heb allemaal zwangerschapverschijnselen. misselijk, andere borsten, andere afscheiding, ander reuk enz. Naar de huisarts geweest. die deed nog een urine test en ze denkt dat ik niet zwanger ben.
Waar komen die symptomen vandaan? en ze had het nog over een echo en een bloedtest, maar dat deed ze toch niet. taj, wie ben ik dan om te protesteren. zij is arts en zal het wel beter weten.ik moet nu wachten tot mijn NOD,voor ik weer kan pil slikken. en dat kan weken duren want ik heb een rare cyclus van 6,7 of 9 weken lang!! nu wil ik graag weten: wie is er wel eens zwanger geweest terwijl de testen negatief waren? en als mijn klachten niet overgaan, en ik niet weet wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten, wat moet nu doen?
liefs,
een ongeruste mari

Hoi mari,
ik heb precies hetzelfde gehad als jij;3 weken lang....alleen helaas niet zwanger.het kan zijn dat je lichaam even van slag was door het vergeten vd pil...ik had het n.l toen ik een paar maanden gestopt was,maar w.s was de pil nog niet uit mijn lichaam.
hopelijk had je gewoon nog niet genoeg hcg in je lichaam en eerdaags wel en ben je toch zwanger!
succes en sterkte!
gr. petra

Terug
Bovenaan