ik weet het niet meer.

A

Anoniem

Guest
He dames hier ben ik weer al weer een tijd geleden.Ik word er gek van steeds maar denken dat het weer raak is en steeds weer een teleurstelling.Ik ben nu 5 dagen over tijd.Maar dat is me al vaker overkomen.Ik heb al 5 dagen last van lichte hooftpijn.Ik heb een heel raar gevoel in mijn onderbuik en heb last van een licht hooft(duizenlig)Ik heb ook heel erg last vanstemmingswisselingen.Nu gaan jullie natuurlijk zeggen ga testen.Maar dat durf ik niet meer omdat het toch wel weer negatief is .Kunnen jullie mij een ander antwoord geven.misschien heeft iemand hier ervaring mee.Heel veel liefs desteny.

kom op meid blijf positief!! ik heb er geen ervaring mee maar je weet maar nooit!! ga anders langs je ha. voor het zelfde geld dat je wel zwanger bent!! geef de moed niet op!! sterkte nadine

Hoi hoi.Ik weet hoe je je voelt,ik ben een jaartje bezig,maar geef de moed niet op het kan in een keer raak zijn.Je moet het zo zien....die onzekerheid is ook slopend.steeds naar de wc,om te kijken of je bloed enz enz,je kan het beter weten....als het niet zo mocht zijn dan komt je tijd vanzelf wel....als je derpi ervan wordt..duurt het echt alleen maar langer[spreek uit ervaring].

meid kop op!!!!

liefs manuela

Hoi Desteny,
Ik ben het eens met Manuela. Ik ben ook al een tijdje bezig en wordt soms ook gek van mezelf. Toch geldt voor mij dat ik het maar liever weet. Dan kan ik een dag janken en er weer tegenaan.
Succes en sterkte
Liefs Joanna