ik weet het niet meer

A

Anoniem

Guest
hoi hoi iedereen...

ik weet het niet meer....ik heb al verscheidene berichtjes de afegelopen weken geplaatst maar weet nog steeds niet of ik zwanger ben..
de eerste dag van mijn laatste menstruatie was op 2 januari.... dus ben al aardig overtijd.
de eerste dagen had ik wel krampen,zere borsten, veel plassen maar dat heb ik nu niet zo zeer en ik begin te twijfelen.
ik heb wel zere tepels en het valt me op dat de tepel zelf soms wit is.
weet iemand wat dat is? ik kan er namelijk niets over vinden..
ik ben nog steeds bang om test te doen vanwege de teleurstelling..
kan iemand mij misschien iets meer vertellen over witte tepels?

liefs van een zonnetje

Hi zonnetje,

waarom niet testen? Nu wordt je toch ook niet veel wijzer. Dit lijkt me helemaal zo onzeker. En als je straks toch nog ongesteld wordt is de teleurstelling toch net zo groot? Ik zou wel iets willen weten. Als je wel zwanger blijkt te zijn maar het om de een of andere reden misgaat weet je in ieder geval dat je wel zwanger was.
Met een test weet je in ieder geval "iets".

Ik hoop voor je dat het raak is!

Succes

Gewoon testen joh! Ben je tenminste van de onzekerheid af!
Succes en ik ga voor je duimen
Groetjes Joosje

Hoi zonnetje, zit je nu nog in onzekerheid?
Ik zou toch even een test doen, dan weet je in ieder geval meer.

Groetjes leeuwtje
laat ff weten wat je gedaan hebt

Ik heb dit ook gehad. Heb je allemaal kleine witte bultjes? Dit zou wel eens kunnen betekenen dat je zwanger bent.
Liefs kaatje

Waarom ga je niet met je klachten naar de ha?
Doe jezelf een plezier en doe een test, je zit al vanaf 2 januari zowat in de zenuwen en dat vind ik heel erg sneu om te horen, ik denk dat de teleurstelling alleen maar groter wordt als het niet zo blijkt te zijn en het nog langer duurt.
Kom op meissie, diep doorademen en een test halen! Ik hoop dat je even langskomt om de uitslag door te geven!

Terug
Bovenaan