ik weet het niet meer...

A

Anoniem

Guest
hai allemaal

Ik nu op 60 dagen en nog niet ongi (daarvoor 17,19,33,35,43). Dus het loopt steeds verderop. Wie heeft dit ook wel eens gehad? Wat kan dit betekenen? Ik ga morgen naar de ha.....brrrrr. Of ik moet voor morgen ongi worden, nou dat hoop ik maar.

Sorry dames, moest effe mijn verhaal kwijt, ik kan alleen nog maar hele enge dingen denken buitenbaarmoederlijke zwangerschap enz.

Voor de rest voel ik mij hartstikke fit, ik ga laat slapen en stap vroeg weer uit mijn bed. Ben wel errug emotioneel.

Wat zal het zijn?

veel liefs wies

hai allemaal

Ik nu op 60 dagen en nog niet ongi (daarvoor 17,19,33,35,43). Dus het loopt steeds verderop. Wie heeft dit ook wel eens gehad? Wat kan dit betekenen? Ik ga morgen naar de ha.....brrrrr. Of ik moet voor morgen ongi worden, nou dat hoop ik maar.

Sorry dames, moest effe mijn verhaal kwijt, ik kan alleen nog maar hele enge dingen denken buitenbaarmoederlijke zwangerschap enz.

Voor de rest voel ik mij hartstikke fit, ik ga laat slapen en stap vroeg weer uit mijn bed. Ben wel errug emotioneel.

Wat zal het zijn?

veel liefs wies

Hai Wies,

'k heb geen idee wat het kan betekenen, ik hoop voor jullie dat de huisarts je wat meer duidelijkheid kan geven.

Ik wou je toch even een tekentje van medeleven sturen, bij deze!

Veel liefs, Blondie

Succes meid bij de huisarts hopenlijk kan hij je helpen!!

Laat je even weten hoe het met je gegaan is,

groetjes ilona

Hoi Wies,

Ik wilde je even succes wensen voor morgen bij de huisarts en ik hoop dat ie wat voor je kan doen, ik bedoel bv doorverwijzen naar de gyn ofzo. Ben benieuwd en maak je niet te druk he die man is dan niet je grootste vriend maar bijten zal hij vast niet !

Laat je snel weten hoe het gegaan is?

Groetjes Sandra, mama van Kirsten

Succes bij de ha...hoop dat je er iets wijzer van wordt.. Houd je ons op de hoogte?

liefs
Natascha

Hai

Nou zoals jullie misschien al hebben gelezen heb ik een inwendig onderzoekje gehad. De ha vertelde dat alles goed lag en er goed uitzag. Ik moet nu wachten, wanneer ik in april nog niet ongesteld ben geworden moet ik terug komen. Ook adviseerde hij mij een menstruatie-kalender te maken. Gelukkig ben ik hiermee al begonnen gelijk toen ik gestoptben met de pil. Dus tja, ik wacht maar af. Ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben anders maak ik mijzelf alleen maar gek.

bedankt voor jullie medeleven.

veel liefs wies

Hoi Wies,

ik vind het vervelend dat je moet wachten. Het is erg onzeker allemaal...gelukkig ziet het er 'binnenin' in ieder geval goed uit.. Probeer je er anders eens een tijdje minder mee bezig te houden, hoe moeilijk misschien ook. Je moet nu eenmaal wachten, je kan er niets aan doen. Richt je op andere dingen, misschien komt je menstruatie dan nog sneller dan je denkt, ik hoop het in ieder geval voor je

xx Natascha

Terug
Bovenaan