ik weet het niet meer

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik heb er al eens eerder opgestaan ik hoop dat jullie me kennen helpen.
ik had in okt laatse pil in genomen en toen netjes een keer ongesteld geworden.
in nov en dec ben ik niet geworden en begin jan had ik last van btuine afscheiding geen ongesteldheid bloed.
het is nu feb en heb nog niks.
het enigste had ik vorige week last van   gevoelige tepels en komt soms melk uit ben heel erg moe als ik al uit me bed kom en heb was gedaan ben ik al hel moe.
heb al stuk of 4 testen gedaan maar allemaal negatief.
dus wat ken het zijn groetjes liesje21

quote: liesje 21 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-02-2006 13:05:55'));

hallo allemaal

ik heb er al eens eerder opgestaan ik hoop dat jullie me kennen helpen.
ik had in okt laatse pil in genomen en toen netjes een keer ongesteld geworden.
in nov en dec ben ik niet geworden en begin jan had ik last van btuine afscheiding geen ongesteldheid bloed.
het is nu feb en heb nog niks.
het enigste had ik vorige week last van   gevoelige tepels en komt soms melk uit ben heel erg moe als ik al uit me bed kom en heb was gedaan ben ik al hel moe.
heb al stuk of 4 testen gedaan maar allemaal negatief.
ik ben wel afgelopen donderdag ziek geweest ik had donderdag nacht last van misselijkheid en duizelig en heb vrijdag ochtend gespuugd 3 keer op een dag daarna was ik nog wle misselijk en nu gaat het wel weer. groetjes liesje21

Hoi Liesje,

Ik zou zeggen, gewoon nog eens testen. Je weeet maar nooit.
En verder niet teveel zorgen maken, want daar wordt het ook niet beter van.
Ik heb ook een hele poos moeten wachten in mijn eerste ronde. Hou vol

Zal voor je duimen.

Liefs Mier

Hoi Meid,

Waarom ga je niet naar de dokter om een bloedtest te laten doen. Je zit nu al zolang in onzekerheid, als ik jouw was ging ik zekerheid zoeken bij de huisarts.
Je kwaaltjes klinken als een zwangerschap, maar misschien maak je teweinig HCg hormoon aan of je bent zwanger geweest en hebt een mk gehad.
Ik zou het niet meer afwachten als ik jouw was.

Succes

Liefs Charlie

hoi hoi
thanks maar ik maak me ook geen zorgen maar is toch raar dat het zo lang duurt voor je weer ongesteld wordt.
ik was in okt voor laats ongesteld en in jan alleen bruine afscheiding.
maar ja ik ik ga wle langs de dokter en vragen wat het is.
goretjes liesje 21

hoi liesje,
ik zou als ik jou was ook ff langs de dokter gaan, en misschien nog een keer testen s morgens dan zit er het meeste hcg in je urine.
succes, laat even weten als je meer weet.
liefs sas

thanks sas ja ik ga maar een afspraak maken ja
en ja we wachten wel af ik weet wle dat me buik al dikker is maar ja of dat nou met dat te maken heeft het is in iedergeval raar fst ik geen regelmatige ongesteldheid hebt maar ja ik je hoort het nog wel als ik meer weet alvast bedankt groetjes liesje21

hoi hoi allemaal

nou ik gaat voor donderdag een afspraak bij de dokter maken en dan zullen we zien wat de uitslag is en dan laat ik jullie wel weten wat er aan de hand is groetjes liesje

Terug
Bovenaan