<p>Hallo, </p><p>Ik heb al meerdere topics geopend over dit onderwerp maar nog altijd is het een gestuntel. </p><p>Lang verhaal kort; na 9 maanden eindelijk dochterlief niet meer in de hazenslaapjes met de 2-3-4 methode van baby in droomritme. </p><p>Nu is mevrouw van 16 maanden echt te oud voor dit ritme. Ook met een kort ochtendslaapje. Maaaar als zij in de ochtend 30 minuten slaapt, slaapt ze zonder problemen in de middag 1.5 uur. Maar dan is ze vroeg (half 5) wakker. Gaat dan wel weer slapen na een slokje drinken... </p><p>Met 1 slaapje gaat mevrouw weer in de hazenslaap modus. En dan gaat ze dus de dag door op 30 minuten slaap en iedereen zou begrijpen dat dit niet echt gezellig is haha... </p><p>Wat moet ik nou doen?! De ene dag kan ze de slaap koppelen maar duurt dit soms 30 minuten vol gehuil en de andere dag is 30 minuten echt de max... </p><p>Ik merk dat ik zoveel moeite heb om me over te geven aan de situatie. Ik kan moeilijk accepteren dat die 30 minuten het dan misschien ook maar is... met 30 minuten op een dag word ze gek genoeg in de nachten niet wakker... </p><p>Helluuuuuuup snap er niks meer van en wil graag mijn dochter een uitgerust leventje bieden voor haar ontdekkingstochten.. </p><p>Liefs </p>