Ik weet het niet meer!

<p>Goeden morgen, </p><p>Ik heb eerder een bericht geplaatst over een ovulatietest, ik had een smily en heb toen sex gehad . Wel was het de eerste x die maand dat we hadden gevreeën.  Maar nu had ik zaterdag ongesteld moeten worden maar dat is niet gebeurd. Vanmorgen nog niks dus een test gedaan maar die zegt negatief.  Wel ben ik misselijk en zijn me borsten groter . Ik weet niet wat ik moet denken en voel me best wel k..  wie heeft dit ook mee gemaakt ? Of werdt toch nog ongesteld?</p><p>Gr</p>
 
Als ik het goed terug lees dan had je op dinsdag 31 mei een smiley op je test? Dat zou betekenen dat je op 1 of 2 juni je eisprong hebt gehad. En je dus vandaag of de komende dagen je menstruatie kan verwachten (tenzij je zwanger bent). Hoe kwam je erbij dat je zaterdag al ongesteld had moeten worden? Heb je altijd een kortere luteale fase? 
 
Ja ik heb trug gekeken en elke keer na me eisprong zit er 12 tot 14 dagen tussen. En ik heb zo'n ap en aangegeven wanneer ik die smiley had en die gaf aan zaterdag dat ik ongesteld zou moeten worden. 
 
Gemiddeld krijgen vrouwen 14 dagen na hun eisprong hun menstruatie. Als dat bij jou 12 tot 14 dagen is dan zou het kunnen dat je vandaag of morgen gewoon ongesteld wordt. Een app is nooit betrouwbaarder dan ovulatietesten in het voorspellen van je menstruatie. Je app zegt namelijk blijkbaar dat je 10 dagen na je eisprong al ongesteld wordt. Het kan richting geven, maar ik zou zelf altijd uitgaan van ongeveer 14 dagen na je eisprong, dan zit je altijd goed
 
Er bestaat een kleine kans dat je toch zwanger bent maar pas later positief test. Dus mocht je komende dagen niet ongesteld worden dan kun je nog eens testen
 
Nou weet ik het helemaal niet meer . Gister indd een heel klein beetje bloed verlies gehad, dus ik dag dat was het dus ik een tampon gebruikt. Maar toen ik weer naar de wc ging was het maar een beetje wat er op zat dat wel 2 x. Dus ik dag ik pak wel wat anders. En daarna heb ik helemaal geen bloed verlies meer gehad ?. Kan het nog een innesteling geweest zijn of is het gewoon nog wachten op de ellende die gaat komen ??? 
 
Terug
Bovenaan