ik weet het niet meer

hallo allemaal,

ik baal echt. was mijn pil een poosje geleden vergeten (in de 1e week).zou het leuk vinden als ik zwanger ben, dat wel! heb wel een bloeding gehad in de vakantie op mijn NOD, maar veel minder en korter dan anders. heb drie negatieve testen en ben nu drie weken verder. Heb allemaal zwangerschapverschijnselen. misselijk, andere borsten, andere afscheiding, ander reuk enz. Naar de huisarts geweest. die deed nog een urine test en ze denkt dat ik niet zwanger ben.
Waar komen die symptomen vandaan? en ze had het nog over een echo en een bloedtest, maar dat deed ze toch niet. taj, wie ben ik dan om te protesteren. zij is arts en zal het wel beter weten.ik moet nu wachten tot mijn NOD,voor ik weer kan pil slikken. en dat kan weken duren want ik heb een rare cyclus van 6,7 of 9 weken lang!! nu wil ik graag weten: wie is er wel eens zwanger geweest terwijl de testen negatief waren? en als mijn klachten niet overgaan, en ik niet weet wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten, wat moet nu doen?
liefs,
een ongeruste mari

Ik zou als ik jou was naar de huisarts gaan. Hij/zij kan misschien een bloedtest doen om te kijken of je al dan niet zwanger bent. Ik denk persoonlijk dat je een 'windei' in je eileider hebt zitten of zelfs in je baarmoeder. Ik heb dat zelf ook een keer gehad. Een eitje gedraagt zich alsof het bevrucht is maar helaas is dat niet aan de hand hoewel je allerlei verschijnselen hebt. Met een onaardig woord heet zoiets 'schijnzwanger' maar dat klinkt zo negatief vind ik.

In geval van een wonder ben je wel zwanger en geeft je lichaam het hormoon niet aan maar ook dan zou ik naar de dokter gaan want dat is natuurlijk niet goed. Het is wel de bedoeling dat er van alles in gang word gezet als je een baby aan het maken bent en als dat niet gebeurt dan is er toch iets niet ok.

Naar de huisarts is dus het advies en niet te lang wachten denk ik, voor je gezondheid en je gemoedsrust.

Sterkte,

Annemieke

ik vind het een beetje raar allemaal als ik eerlijk ben.
je slikt de pil maar wilt wel zwanger worden??!!
en nu moet je wachten tot je ongesteld wordt eer je de pil weer kan gaan slikken??!!
wat voor pil slik je als ik vragen mag? je slikt toch gewoon de pil 21dgn, stopt dan 7dgn en slikt weer een nieuwe strip?!!!
volgens mij snap je de bedoeling niet van de pil. of slik je een pil met hormonen om zwanger te worden? of juist een DE PIL om NIET zwanger te worden.
vaag allemaal.
maar in ieder geval verschijnselen zeggen vrijwel niks. meestal zit dat echt tussen je oren, en vrijwel voor 99% kan alleen een test uitwijzen of je zwanger bent of niet.
maar misschien ben jij een wonder.

sterkte,

ik was ook al aan het denken t lijkt mij dat waneer je de pil slikt je een regelmatige cyclus hebt misschien werkt het bij jou anders
ik weet niet of je zwanger WIL worden maar dat lijkt me niet als je de pil slikt maar dan zou t idd kunne zijn dat je je er heel erg mee bezig houd en je lijf je nu voor de gek houd ??

Terug
Bovenaan